Monday, August 22, 2011

# birthday

3 series club, sila buka pintu..

Salam..

3 SERIES CLUB, SILA BUKA PINTU YE... hehehehe

owh, am 30th already.. alamak..
sudah tua ka??
-nope- "am still young.. and SWEETTTTTTTTT :p

Syukur Alhamdulillah,
di bulan yang mulia, hari ke-22 berpuasa ni,
aku masih di beri peluang untuk bernafas..
aku masih lg di beri peluang untuk melakukan aktiviti rutin ku..
aku juga masih lagi di beri peluang untuk menatap orang2 yang ku sayang..
syukur alhamdulillah..

Tahun ni kalau x silap, dah 3 tahun aku sambut ulang tahun kelahiran pada bulan mulia ni,
syukur.. moga aku mendapat rahmat, berkat bulan yang mulia ni..

ku pinta,
moga kebahagian, dan kegembiraan sentiasa bersama ku..
moga segala dugaan, dapat aku galas..
Moga aku jadi lebih baik dari yang sebelum nya..

orait..
3 series club, please open the door now... i'm coming!!! ekekeke..

chow!
-chugie-


15 comments:

@e_da said...

heheh muda lagi tu,... apapun selamat hari lahir chugie.. semoga berkat ramadhan dilipahkan rezki hendaknya.. aminnn

Unknown said...

tq @e_da.. :D lama tak g terjah blog awak..

A N A K - A N A K K U said...

welcome to the club my best frends...hehehe xde pepe y beubahpun....mngkin y berubah kesedaran tntg tgjwb kita sbg khalifah Allah...moga pe ko hajati di makbulkanNya...amin

p/s : beb watlh majlis bebuka jemput aku...hahahah

Unknown said...

happy birthday!! hehe ala, 30 tu angka je. yg penting kita berjiwa muda ehehehe..saya tahun depan join la kelab awk nih..

Fieza79 said...

meh..meh..join 3 series club...umur tu angka je kan..yg penting hati dan jiwa sentiasa muda...hehee

zh-ena said...

selamat hari jadi zie

Unknown said...

lydzar- erk, sy lebih tua dr awk ye? ehehehhe :D

Fieza79- betul tu.. hati still berbunga muda.. :D

zh-ena - tq na...:D

Unknown said...

chugie, hepi 30th bzday! td dh wish kt FB :)

Unknown said...

tq huda.. :D

Zura Tahir said...

heppy bday zie..aku alu2kan ko join club ktorg...nti nak tunggu ena plak..hehe..

Ena said...

epi besday chugie..

welcome the club.. :)

Unknown said...

zura.. amboi ko, bukan main lg ye.. gembira ek ramai join the club ko? ekekeke

Ena - tq dear.. most coming.. :D

mak encik | SZ said...

cepatttt masukkkk chugie!
akak dah bukak lebarrrr2 pintu ni...

|| NaFiRaa || said...

happy birthday kawan.. semoga segala impian chugie akan jadik kenyataan.. aminnn

Unknown said...

Sz- Kak.. lebarnye pintu tu kak.. eheheheh :D

Nafiraa- tq dear.. amin.. moga termakbul lah doa awk :D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates