Thursday, January 31, 2013

Bahagia...

Assalamualaikum..

"Orang yang BAHAGIA adalah orang yang suka lihat orang lain BAHAGIA.."

Ini adalah status di wall FB saya saat ni..

ye, saya sukakan ayat dari Prof Dr Muhaya ni..
ayat yg indah dan penuh makna yg mendalam..
hanya yg benar2 paham je akn terus menusuk ke jiwa..

saya juga suka lihat org lain bahagia, sebab itu sahaja yg dapat buat sy rasa sangat bahagia..
walaupun kemampuan untuk buat org lain bahagia itu tidak terlaksana sepenuhnya, tp sekurang2nya saya telah cuba untuk membahagiakn org..

harap anda yang singgah baca blog saya ni pun rasa bahagia dgn status ini..

♥chugie♥

1 comment:

Unknown said...

Kalau tak dapat bahagiakan semua orang.. jangan sesekali menyusahkan orang.. kan! kan!..

rindu ngan puteri2 chugie..:)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates