Friday, August 23, 2013

22 ogos 2013 ~ Selamat Hari Lahir Chugie..~

Salam..

Yeah.. dah selesai 1hari dapat wish birthday dari rakan2 FB dan sahabat2 di luar.. tak lupa juga anak cucu cicit piut miut n upline dan superupline shaklee saya..

Syukur.. dapat pegang lagi angka umur.. alhamdulillah 32tahun dah bernafas.. 32tahun dah duduk atas muka bumi Allah.. dah banyak suka duka tawa nangis selama 32tahun ni..
Susah senang pun dah dilalui..

Tapi..

Saya belum puas.. belum.puas mengejar cita2.. belum puas kejar impian..

Masih banyak yg perlu di buat. Masih ramai yg parlu saya bantu..

Moga Allah kuatkan tubuh badan saya.. cekalkan hati jiwa dan semangat saya.. moga Allah selalu redha urusan saya..

Buat semua sahabat,

Kita adalah LUAR BIASA..yakini DIRI,  percaya KEHEBATAN diri kita..

Wasalam..
*Chugie*

3 comments:

mamaarifakeemaisy said...

Hai chugie..
Alhamdulillah...success n moga terus success...

Happy birthday to u :-)

Ena said...

Alhamdulillah dan Tahniah..
Happy birthday chugie..

Unknown said...

Selamat Hari Lahir Chugie.
Semoga semua impian Chugie akan jadik kenyataan~

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates