Saturday, November 16, 2013

hantar puteri2ku ke rumah mil

Assalamualaikum..

Tinggal beberapa jam je lagi sebelum berangkat ke KLIA.. flight kami jam 11 mlm.. jadi kena standby di KLIA dalam jam 9mlm untuk urusan check in.

Alhamdulillah, ni pun baru lepas hantar puteri2 saya ke rumah mak mentua.. macam2 rasa dah ni.. tapi kena kuat juga kn?

Tapi sejujurnya, memang tak best kalau bercuti tanpa ank2..

Tadi masa dalam kereta, saya borak2 dengan fadiah (puteri bongsu), sy bagi tau dia,
"adik jangan nangis tau.. kalau adik nangis, adik peluk baju umie ye.."
Terus dia pegang baju saya dan peluk saya..

Giler touching time tu..tp control je..
Mujur si kakak senang nak tinggal.. sebab dah biasa tinggal dengan mak...

Kadang2 terfikir gak, macam mana org lain sanggup tinggal anak2 kat orang dan dorang boleh pegi bercuti dengan happynye.. sedangkan saya yg dah menghadapi situasi ni pun dah rasa macam2 dalam hati ni..

In shaa allah, next year sy tak nak tinggalkan ank2 dah.. akan bawa dorang ikut juga..

Sungguh tak best perasaan ni..
Patutnye happy, tapi jadi sangat2 x best..

Harap dua puteri dapat tinggal dengan wan dan atoknye utk 9 hari ni.. harap juga, si kecik tu tak meragam dan mencari2 umie nanti.. jauh tu nak patah balik...


Doakan saya dan suami selamat sampai kesana dan slmt pulang ke sini ye..


-Suzie a.k.a chugie-

2 comments:

mamaarifakeemaisy said...

Tahniah chugie, dpt terbang jauh.. :-)..tumpang happy..

Alahai, bab anak2 ni mmg touching, akak sndiri tak pnh tiggal anak lama2, faham perasaan sayunye tu, apapun mereka tinggal dgn atok sndiri, ok la tu...

Unknown said...

semoga selamat pergi
dan selamat pulang

bab anak tu ko tinggalkan pd org yg sgt ko percaya
jangan risau sgt

have fun di sana dgn mr.hubby :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates