Thursday, January 1, 2015

# Chewable vita c # Mealshake

Suplimen Shaklee untuk Telinga Berair / Bernanah

Assalamualaikum.

Rasa terpanggil nak share sedikit info tentang masalah yang sering dihadapi oleh kanak2 iaitu, telinga berair or mungkin yang dah bernanah.



Ngeri kan?
Kita yang dewasa ni pun kalau kena gini, mesti dah tak senang duduk. Ini kan pulak budak2. Lagi lah risau.

Ok, sebenarnya tadi ada customer shaklee saya tanya pendapat untuk masalah telinga berair ni. Sejujurnya, ni pertama kali saya dapat soalan macam ni. So, saya google dulu punca berlakunya telinga berair ni.

Ada banyak sebab, antaranya jangkitan dari sistem pernafasan. Telinga berair or bernanah ni kita panggil Otitis Media. Virus ni datang dari tekak dan akan ke telinga.

Biasanya, kanak2 yg terkena sakit ni, dorang akan bagi sign macam, kerap demam, selsema, akan pegang telinga dia macam tak selesa dan akan keluar air.

Sebaiknya teruslah dapatkan rawatan doktor segera.

Biasanya, untuk masalah begini, kanak2 perlu di berikan suplimen yang boleh bantu boost up imune badan nya dan juga perlu vitamin secukupnya untuk tubuh mereka. Jadi, saya saran kan pengambilan:
Chew vitamin C, Omega dan Mealshake

Jom kita lihat apa kata sahabat blogger kita ni.




kredit to Shayida

Buat ibu2 yang punya masalah begini, cepat2 lah bertindak. Jumpa pakar kanak2 segera. Dan sila lah beri anak2 anda vitamin yang sepatutnya agar mereka terlindung.

Usaha itu wajib, selebihnya adalah dengan izin Allah..

Sekiranya anda berminat dengan produk ini, sila cari saya di FB Eizmierah Mumnbabyshop atau terus sms/wa ke 012.3814786

Saya, SAHABAT SHAKLEE ANDA
Suzie


No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates