Tuesday, February 10, 2015

# Basic H

Tudung sekolah bersih dengan Basic H

Kisah siang tadi..

Tudung dengan hasil contengan color magic dan Basic H.

Hari ni, saje letak color magic yang abah saya belikan untuk fadiah dalam beg sekolahnya. Dalam hati memang dah terdetik, "mesti akan ada kisah pasal color magic hari ni di sekolah".

Jadi, seperti biasa saya jemput lah fadiah dan kakaknya balik sekolah. Memang saya akan berdiri tunggu depan pintu kelas fadiah. Bila cikgu buka je pintu kelas, saya tengok ada beberapa pelajar yang baju nya ada kesan contengan color magic. Bila fadiah muncul je, memang mengucap panjang saya di buat nya, bila tengok tudung dia yg putih tu dah ada contengan yg banyak. Memang dah tak ada rupa tudung putih dah. sabar je lah tengok tudung dia tu. 


sampai je rumah, ambil tudung tadi dan terus rendam dalam titisan Basic H dan sebesen air. Saya rendam dalam 3 jam lebih je kot. Bila angkat je tudung dari rendaman tu, nahhh ini lah hasilnya...


Alhamdulillah, lega rasa hati bila tudung yg di conteng2 tu dapat kembali bersih macam biasa. Yang paling best, saya tak perlu nak menyental pun. Berus pun tak ni..
Hanya rendam dan bilas..

Memang terrbaik si BASIC H ni. Tak sia2 saya beli dan jadikan pembantu di rumah.

bagi anda yang punya masalah begini, wajib ada sebotol basic h di rumah ye. 

BASIC H ni ada banyak kegunaan lain, antaranya:
Mencuci lantaI
Mencuci bilik air
Mencuci dapur
Mencucu pinggan mangkuk
Mencuci pakaian
Cuci kotoran dan contengan di dinding
Cuci kasut sekolah..
Dan 1001 lagi kegunaanya..

In shaa allah, anda pasti puas hati.
Sebotol tahan berbulan bulan.
Sebotol ada 16oz
Sebotol hanya rm46.00
Sekiranya berminat, boleh lah hubungi saya..

Suzie Maswar
Shaklee independent distributor
012.3814786

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates