Sunday, January 15, 2017

# Vitamin C Shaklee

Vitamin C shaklee atasi masalah demam dan selsema

Assalamualaikum semua..

Moga semua yang membaca entri di blog saya ni sedang sihat2 je ye.. Saya ni sedang tak berapa nak sihat, sedang proses nak sihat dari selsema ni haa.. seriously sangat2 menguji betul. sebab saya tak ambil apa2 ubat. memang sedaya upaya elak2 makan ubat ni.. bukan saje2 tau. tapi cuba treat badan untuk tidak makan ubat. alhamdulillah, sejak amalkan makan suplimen shaklee ni, kalau demam or batuk selsema pun, saya sebolehnya akan elak ubat. so lets nature take it course pada tubuh badan saya. lagi pun, bila kita di hinggapi demam, selsema n batuk ni, tanda imun badan kita sedang bekerja. bukan selalu pun dapat penyakit kan... sekali sekala ja.. tapi yang sekali sekala ni lah yang teruk.

Badan minta rehat ni. hehehehehe...

ok lah, selama tak sihat ni, memang suplimen shaklee lah yang saya dok pulun. Vitamin asas macam Vitalea dan Bcomplex memang sy ambil lebih. Vitalea dan bcomplex tu saya ambil 2biji siang dan 2 biji belah malam. Ada masa ambil extra 1-2 biji lagi. Vitamin C pun saya ambil extra. 3biji pagi, 2biji tengahari dan 3 biji lagi malam.

Tengah selsema ni, Vitamin C memang saya perlukan lebih. sebab tu saya ambil 6-8biji sehari.


Bagi kawan2 yang tak pernah tengok rupa Vitamin C shaklee, ini lah dia rupanya.. rasa dia, masam. tak de lansung rasa manis. Berbeza dengan Vitamin C kanak2 tau. Vitamin C kanak2, ada rasa masam2 manis..sedap! kita yang tua ni pun boleh je nak makan Vitamin C kanak2 tu.. tapi, dek mengenangkan kandungan per tablet nye sikit sangat, nak cukup kan 500mg tu pun kena makan beberapa tablet. so, saya lebih redha makan Vitamin C dewasa ni. Senang je. Telan saja... 


Vitamin C shaklee ni, sangat berkesan tau. so, korang mesti dapatkan vitamin c shaklee ni.
sebotol ada 180biji
harga normal RM98.10
untuk ahli, boleh dapat laaaagii murah, so wajib join ahli.

hubungi saya jika berminat ya..


Suzie Maswar
Pengedar Shaklee Sungai Buloh
012.3814786
COD: Sungai buloh dan kawasan berdekatan

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates