Tuesday, July 22, 2008

Harap Maaf.......!!

Salam Ceria sume..

Wah..lamenye x ber'Entry' dlm blog aku ni.. Mesti ramai yg rindu ni ahahahahahh.. utk makluman sume aku cuti kawin.. so mmg bz buat tu ni. Ni pun baru baik dr demam.

Acctually, aku just drop by jap je dlm blog ni, memang x leh nk cite panjang2 pun. nnti aku cite kan saat HARI BESAR AKU ok.. pada kengkawan yg dh bertanya2 bile nk upload gambar dlm ni, aku mintak ampunnnnnnnnnn sama sekali same kalian semua heheheh:D.. memang tadak masa lah wei.. pe pun korg leh tgok kat fotopages cameraman aku, but just a bit pics lah.. mukadimah je baru. gambar lain2 die tgh edit g. So kalian boleh pegi kat sini -----> http://adibadam.fotopages.com/

So enjoy watching k.. da dlu.. salam..:)

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates