Wednesday, June 11, 2008

Cerita di bulan June

Salam..


Hmm..aku nk cite psl bulan june plak ek hehehe:D


Ok, seperti yg korang sedia maklum bulan ni memang ramai sangat org buat kenduri, especially kenduri kawin.. almaklum lah, bulan ni kan cuti sekolah lame skit sambung dr bulan 5 lepas, so ramai lah org ambil kesempatan ni untuk buat kenduri kendara.. meriah betul rasenyekan??.. Mane pegi pun sure de kenduri kawin.. hehehe :) So, x ketinggalan jugak sedara mara aku.. ramai gak yg buat kenduri time ni.. de yg buat kenduri kawin, n de gak buat kenduri doa selamat dan jugak tahlil utk arwah.

Stat je cuti sekolah, banyak lah kad sampai ke rumah aku.. emm..rezki namenye tu heheh.. so sepanjang minggu memang makan free je. Kadang2 tu sampai 2 3 umah kene pegi dalam 1 ari tu je.. best betul.. mane x nye, siang g umah kenduri kawin balun makan nasi minyak ngn rendang, ngan lauk pauknye.. Pstu malam plak makan free lg, best tol idup.. dapat mkn free lah kate kan, lame2 bdan aku pn leh naik berkilo2 kui kui kui..

Ok, selain part kenduri2 n makan free, bulan june gak adelah bulan sambutan hari bapa.. emm jujur lah aku bgtau, yg aku x penah sambut pn ari bapa.. atas sebab tertentu yg x dapat di terangkan n di huraikan ahaks.. tp pe pun, aku pasti ramai yg menyambut ari ni dengan suasana yg gembira n bahagia dengan ayah masing2..:D

Selain dr kenduri n fathers day ni, bulan ni mmg bulan yg buat aku rs terlalu sibuk.. sibuk dengan macam2 bende.. rs nak pengsan pn de. Bulan ni aku kene settle kan macam2 bende especially psl wedding aku yg x bape lame je lagi. So mase aku untuk berhujung minggu dengan diri aku sendiri n blogs aku yg aku sayangi ini, memang tersangat lah sikitnye..waaaaaaaaaaa.. x dpt lah aku post entry ari2.. byk sebenarnye cite2 yg x dpt di posting dlm ni sbb x de mase, so terpakse lah aku cerita kan sumenye dalam 1 posting ni je.. bukan tu je, gambar2 yg best2 nk di upload dlm ni pun terpakse aku tangguhkan hasrat untuk uploadnye.. tgok lah nnti pas abis bende2 ni sume, baru aku update pics2 baru dlm ini blogs wokey??? heheheh.. So, memandangkan wedding aku pn dh semakin dekat, kerja2 kt opis pn aku kene settlekan sebelum aku bercuti panjang.. nth2 aku x sempat nk cuti lame pn pas kawin ni sebab keje mmg byk menunggu aku waaaaaaaaa... Bos pun aku x kasi tau g yg aku nk kawin bulan depan, sure die terperanjat beruknye.. yelah..sape nk buat keje2 aku??? ahahahahahakss...nasib ler bos.. tunggu jelah aku balik honeymoon nti hehheeh:D

k lah..chiowwwwwwwwwww dlu daaaaaaaaaaaaaaaa




3 comments:

b4r1n4 said...

oit, zalim la ko ni..tak kasi tau boss nak cuti kawen..kang dia tak approve baru ko tau, huhu..

nway, ko plan nak honeymoon kat mane ni ha, hehe.. ;)

DYLA said...

suzie,
plz upload pix kawen cpt sket...heheh. aku tak sabar nak nengok..

sori ye tak dtg.. berpantangan kat umah ni ha..

Unknown said...

salaam....laaa hai....ko rupernya chugie? aku ingat sapalaa eizmierah nih! mujuq laa hang teguq aku.

oh Suzi, aku mohon kemaafan kerana tidak menyibuk dan menghabiskan lauk (aku pas kat Yan n barina ngabihkan) kenduri mu yang pasti enak2 belaka. aku pasti ko tak sedar pun ke-absent-an aku pada hari besar mu kelmarin.

sekarang ko pasti sedang bersenang lenang tersengih mengenangkan boss yg mencari kehilanganmu, tak pe, dia tak heran pon sebenarnya, sebab aku tak nampak lagi gambar wajahmu terpampang dimana2 akhbar utama nasional. berseronokla, kerana lepas ni ko akan bersempit fikiran memikir nak siapkan keje kat opis yg tak habis2...fikir nak balik umah pulak ngadap sang suami...hehehehe semoga sukses chugie!! miss you alwayz!

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates