Tuesday, June 10, 2008

busy oh busy - part 2

Salam...

Continued from previous n3...

Setelah travel sehari ke kedah sampai x ingat dunia, esoknye de plak program lain. Ktorg kene attend 2 kenduri aritu.. 1, kenduri doa selamat n 1 lagi kenduri kawin member tunang aku kt sungai buloh. So on that day, memang aku x leh tido lame pun.. pas subuh je mate dh x leh nk lelap dh.. kul 12 tghari aku bertolak ke umah member opis ni. Sebenarnye kenduri doa selamat ni buat kat umah mak member opis aku ni, kebetulan die n mak die baru pindah umah kat kawasan umah akak aku, so mak die pun invite ler aku sekali dtg kenduri tu. Memandangkan mak die n member aku tu dh bersungguh ajak dtg kenduri die, so aku pegi lah jugak.. sian plak dorg dh ajak beriya2, x kn x nk dtg plak kan?? lg pn bukannye jauh pun 10 minit dh sampai. Pas abis kenduri, aku bertolak ke sungai buloh plak utk attend wedding member tunang aku.. Memula tu rase malas gak nk pegi, sebab mate dh mule rase ngantuk yang amat, Mulut plak x benti2 menguap.. ni sume gara2 x cukup tido punye pasal lah ni. Ktorg g kenduri tu pn kejap je, abis makan je terus blah. Pastu ktorg patah balik umah aku sebab aku nk tukar baju, rase x selesa plak kuar berjalan dengan baju kurung ni.. terase cam wanita melayu terakhir lah plak bile jalan2 pakai baju kurung ni huhuhuhu...


No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates