Friday, June 6, 2008

Hari-hari yg busy.....

Salam...

Lamanye aku x update blog ni.. rindu rasenye, tp nk buat mcm mane, keje yg x menentu banyaknye buat aku x de mase nk berblogger dan penatnye mengadap bende2 ni sume jgn kire lah. Jadi arini barulah aku dpt menjengahkan diri kt blog ni. Banyak bende nk cite dlm ni, tp biar aku abis kan satu2 k. Sepanjang dua minggu yang lepas memang aku sibuk sangat. Sibuk dengan kerja kat opis yg berlambak n sibuk dengan cuti hujung minggu yg penuh dengan program2 sedia ada n program2 yg mengejut. Sampai x de mase berehat kat umah sbb penuh dengan program2. Almaklumlah, sepanjang bulan 5 dan bulan 6 ni memang banyak org buat kenduri, x kire lah kenduri kawin atau kenduri2 lainnye.. So, byk jugak lah aku terima undangan dr kawan2 n sedara mara utk mkn kenduri. Boleh dikatekan, sepanjang minggu bulan 6 ni aku penuh dengan jemputan kenduri kahwin. Meriah betul rasenye tahun ni heheh..Mujurlah, sekarang kt opis dh kurang skit keje. Dapat lah aku post entry ni..

ok, ni aku nk cite psl 2 minggu lepas, bermula dengan sabtu yg lepas lah ek. Ari sabtu tu sepatutnye aku kene g beli barang persiapan kahwin ngan tunang aku, baru nk kuar je,ktorg dpt panggilan dr mak die mengatakan yg pakcik die kat kedah tengah sakit tenat. So dengan x semena2nye aku terpaksa join sekali dorg balik kedah. Bayangkan kami bertolak dr sini jam 3 ptg, sampai kat hospital sg petani lebih kurang jam 8.30 mlm.. dah lah ni 1st time aku jejakkan kaki kt kedah ni. Dan x sangke plak aku akan dtg ke kedah ni dgn keadaan kelam kabut cam ni. sampai2 je, ktorg terus pegi ke wad pakcik die, nasib baiklah sepupu die doktor kat sane, jd x de masalah lah utk ktorg masuk dlm hospital melawat, walaupun waktu melawat dh tamat. Kesian tgok keadaan pakcik die, emm rs nk nangis pun de time tu. Dah lah aku ni jenis cepat kesian huhuhu.. pas dh lawat pakcik die, ktorg sume g singgah kt umah mak lang die plak. Dorang de ajak tido sane, tp aku segan sgt sbb x bape kenal, lg pn aku kene balik Kl sbb de hal esoknye. So Malam tu jugak lah aku, tunang n sorg adik die travel balik KL. Kitorg bertolak dr sungai petani jam 10.30, dan sampai kt Kl lebih kurang kul 3pg. Hmm.. memang x penah aku buat seumur idup ni travel jauh2 mcm ni dlm mase 1 ari. Penat jgn kire lah.. sampai je umah terus pengsan, sbb penat n ngantuk yg teramat sangat..

*******Sambung lagi nnti ek.. nk balik lah, dah kul 5.30 ptg ni. daaaaaaaaaa dluuuuuuuuuu*****

2 comments:

Anonymous said...

salam

skrg nih masih bz lagi ker?

Anonymous said...

salam..hi manje.. sihat??

emm dh x bape bz sgt dh, tp keje still de.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates