Thursday, September 25, 2008

Nak Raya dah..

Salam..

Wah..wah.. nampaknye tinggal bape ari je lagi kite akan berhari raya kn? Kalu x silap aku lebih kurang 5 hari je lagi. Pejam celik, pejam celik.. dah sampai ke penghujung berpuasa pun.. Kat radio lak dh stat berkumandang lagu² raya..meriah betul heheh:D. Tu belum lagi kat shopping² complex lagi tu.. bertambah lah semangat manusia² nk shopping untuk hari raya. Skang ni antara radio yang tengah gamat perdengarkan lagu-lagu raya ni adalah radio Suria fm n de lah radio² lain yg main kan lagu raya ni. Tp Suria fm mmg stesen radio yg sememangnye no 1 perdengarkan lagu raya. Kalu x silap aku stat 15 hari bulan genap kite berpuasa dorang dh balun habis²an lagu raya heheh.. memang bersemangat betul lah. Pe pun tu sume menceriakan suasana menyambut raya, walaupun ade segelintir dari kite yg sedih sbb ramadhan makin hampir ke penghujungnye.. sbb pd aku bulan ramadhan lah bulan yg satu²nye bulan yang terkandung berbagai rahmat.

Dulu mase zaman budak², hari raya lah hari yang sememang nye aku nanti kan. Boleh dikate kan ari2 kire hari nk sambut raya :D tp skang ni bile dh dewasa dan berumah tangga ni, ramadhan rase lebih bermakna dari hari raya.. emm aku pn maleh nk berceloteh panjang lebar dlm ni.. pe pun, bulan ramadhan atau syawal, kite kena sambut juga dengan hati yang terbuka n gembira..

p/s: pada korang² sume, jangan shopping skan k, shopping lah ikut kemampuan dan keperluan je..

3 comments:

DYLA said...

Salam Aidilfitri,
Maaf Zahir & Batin.

Dari kami sekeluarga.
http://dylarizadi.blogspot.com

b4r1n4 said...

suzie,
slamat hari raya, maaf zahir batin..

bwk family ko dtg raya umah aku tau!

^_-

Unknown said...

::dyla::
Selamat hari raya maaf zahir batin

::Barin::
Insyallah.. kalu x de aral melintang aku dtg umah ko ye, aku nk ko masak lak kali ni huhuhuh.. Selamat hari raya gak..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates