Tuesday, December 2, 2008

Kejadian 1 Dec (malam) - Bintang dan bulan tersenyum..

Subhanallah...Maha besar mu Ya Allah..

Rupanye kejadian bulan dan bintang tersenyum dilangit tu merupakan 1 fenomena.. alangkah bertuahnye rase diri ku ni sebab dapat melihat kejadian yang amat2 mengagumkan dan sangat real malam td. Macam x percaya pun ade bile melihat bulan dan bintang tu tersenyum.. Sekali pandang macam bentuk SMILEY. Dua butir bintang seperti mata dan Bulan sabit seakan bibir yang mengukir senyuman.. Subhanallah.. Cantiknye..

Kisahnye begini..

Malam tadi sedang asyik leka menonton berita, tiba2 adik lelaki aku keluar dr bilik, katanye die baru dpt sms dr teman yang mengatakan bulan ngan bintang nampak cantik kat langit. Mulanye aku x percaya dan malas nk ke luar rumah untuk tengok. Adik lelaki aku pun pegi lah ke luar rumah, dan disusuli adik perempuan aku.. dorang pun terjerit lah sambil memaksa aku ke luar rumah untuk melihat sendiri.. memang amat2 memeranjatkan bila melihat fenomena yang berlaku depan mata kepala ku sendiri. Mengucap panjang aku bila tengok betapa cantiknye BULAN DAN BINTANG ITU SEAKAN TERSENYUM PADA AKU.. aku pun ape lagi, terus meng'sms' teman2 untuk segera melihat keajaiban yang sedang aku saksikan.. dorang pn berperasaan same seperti aku ketika melihatnye.. seronoknye rase keadaan tu..

aku try untuk snap gambar, tapi camera aku x begitu bagus untuk amik gambar yang cantik tu.

p/s: mungkin akan masuk berita malam ni.. hope ade lah orang yang melihat kejadian ni menghubungi TV3 heheheh:D

6 comments:

fuadnis said...

rugi btul aku tak dapat tengok..pasal malam tadi kat tempat aku baru pas hujan..hu..hu..

Unknown said...

Hehehe.. xpe nis, mane tau nanti ade lagi fenomena cam ni, n de rezeki ko dpt tgok real smiley in the sky.. memang menakjubkan. 1st time dlm idup aku.

b4r1n4 said...

aku tgh dinner kat phoenix masa tu, mula² tak perasan smiley, tp perasan bintang kecik tu bersinar²..indah bangat!

Unknown said...

Barin, hang pun dpt tgok ek? cantik kn???? aku siap tgok ngn hubby g.. romantiknye.. huhuhuh

Unknown said...

ko tak sms aku poun!! huhuhuhahaha

aku diberitahu sehari selepas tu dek adik2 aku. geram betuullll....! rugi sangat rasanya. sampai ke malam ke? adik aku tengok lewat petang...dkt2 maghrib.

ingat tak fenomena Halo seblum ni? yang matahari kelihatannya berada dalam gelang cahaya tu. aku sempat tengok, masa tu dalam berpantang MHI. sempat juga amik gambar.

Unknown said...

heheh siannye ko normi.. len kali aku sms ko ek heheh:D. Fenomena Halo tu aku x dpt tgok.. rugi tul lah..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates