Thursday, February 12, 2009

Upin & Ipin D'Movie Now Showing!!

Geng: Pengembaraan bermula..

ya, pengembaraan upin & ipin dah pun bermula... Rasanya dah ramai yang tahu dan tunggu kemunculan movie ni kan? Sama lah juga macam aku. Seawal iklan di tv mula di tayangkan dan memperkenalkan movie ni, seawal tu juga lah aku menunggu movie ni keluar panggung. Dan hari ini, 12/02/2009, tayangan serentak diadakan di segenap pelusuk panggung sekitar tanah air. Aku dah cuba untuk reserve ticket hari ini, tapi semua panggung full untuk buat reservation. Yang tinggal cuma tiket yang boleh di beli direct dari kaunter panggung. Ermm.. alamatnye, beratur panjang lah jawabnye. Aku dah try reserve tiket kat GSC sabtu ni. Insyallah.. kalu tak ade aral melintang aku akan tengok movie ni.. x syabarnyeeeeeeee nak tunggu sabtu ekekekeke..

Nak tau kenapa aku suke sangat dengan UPIN & IPIN ni???

1. Sbb org melayu yang buat kartun ni
2. Watak2 dalam tu, mmg aku suke sangat esp. Upin, Ipin & K.ros. (suara dorang mmg kelakar)
3. Karikatur yang aku rs setanding dengan kartun2 dr luar negara.
4. Aku bangga bile tengok kartun yang di hasil kan oleh bangsa kite, yg mendapat tempat di hati ramai org.

tu je ar.. byk lg sebab2 lain, tp.. x yah ar nak menyemak cerita dlm blog ni kan??? heheheh:D

10 comments:

b4r1n4 said...

betul, betul, betul!!

ape lagi, jom sokong produk malaysia =)

zh-ena said...

betul betul betul

heheheh aku pun suka gak tgk kaletah upin n ipin..

tapi tu la nak tgk kat panggung tak dpt la kot..tggu dvd kuar ajer la..

Ciklinn said...

betul betul betul....

akak dah tgok tadi..mmg best sgt2..bangga tgok hasil kerja anak muda melayu....

Unknown said...

testing

Unknown said...

aku

Marsha~ said...

sana sini org tgk upin&ipin. jelessssssssss btol!

Unknown said...

MHI tengah sibuk nonton siri di YouTube sekarang ni...berebut laptop la sudahnya mak ngan anak...

Unknown said...

marsha,
x p tgok ke upin ipin?? mmg best lah..

normi,
nampaknye kne lah ikut turn sape yg nk kne gune Laptop dlu :D.. x pun beli baru.. bagus3X..

Anonymous said...

salam chugie :)

hehe cite tu mmg besh...
suara yg dipinjamkan tu kiut miut aje bunyinya...

Unknown said...

manje,
betul3X... heheheh betul tu manje, suara dan org nye cute je. Memula tu igtkan suara lelaki..rupenye perempuan.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates