Saturday, June 27, 2009

Exclusive pics of my lil baby..

Exclusive pics untuk tontonan korang sume.. harap berpuas hati ek. Muka baby aku ni berubah2 ikut keadaan dia.. muka tak sememeh aku x nak letak huhuhu.. x comei..

Ni lah my lil baby.. Nur Fatin Adlina..

Gambar atas ni gambar fatin baru je di lahirkan, rasanya tak sampai sejam lepas keluar dari labour room. Nampak chubby sangat pipi die tu, geram aku.


Ini pulak gambar fatin masa dia di tinggal kan di PMC untuk treatment Demam kuning.. Sedih woo masa ni.. sebab berjauhan dengan babyku uwaaaaaaaaaaaaaa:((Ini gambar fatin masa umur 35hari.. dah pandai pandang camera bila aku amik gambo die. Cam nampak je kat kita bila die senyum cam tu.. tomey nye die mase ni heheh..



Dua gambar kat atas ni adalah gambar yang latest aku ambil pagi tadi. Sempat g snap pics si kecik ni. Gambar baru bangun tido.. masa ni mood die tengah bagus sesangat.. lepas tu, mula lah die mengada2 merengek.. minta susu lah, ape lagi.

5 comments:

zh-ena said...

mmg lebat la rambut fatin..

tak cukur rambut ker

Zura Tahir said...

tomeynye...nk gtgk smlm tp ko xde umah...kempunan tau

iman said...

hahaha.....umah acik chugie ade jer, y xde acik chugie, so the moral of the story b4 dtg umah org bgtau dulu erk acik zura...

DYLA said...

suzi,
mcm muka ko la..

YAN said...

ooo... ni la budak yang susah nak kuar tu ye? Memang tembamla pipi die.. mesti best peluk ni..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates