Thursday, October 11, 2018

# Skincare

Eye Cream Shaklee (Youth Eye Treatment)

Eye Cream Shaklee (Youth Eye Treatment)

Assalamualaikum, Hi semua.
Entry kali ni saya nak cerita tentang eye cream dari shaklee ni pula ye. Rasanya, ramai yang ada masalah lingkaran bawah mata ni kan? termasuk lah diri saya sendiri. Cumanya, masalah gelap bawah mata ni dah berkurangan tau. Mungkin sebab saya dah konsisten ambil ESP protein, set Vitamin General dan penggunaan Youth Skin care tu kot. Ok, actually masalah gelap bawah mata ni memang biasa sangat terjadi pada semua orang, terutamanya wanita lah. So, shaklee dah pun bawa masuk Eye Cream yang memang sesuai sangat untuk kita yang memilih skincare dari sumber semulajadi dan tanpa bahan kimia ni. Korang semua wajib dapatkan Krim Mata ni ye. Ala..murah je!



Ni lah eye krim tu. Keluaran Produk Shaklee. Nama dia Youth Restoring Eye Treatment. Nama pun dah unik tau :).. Krim ni best sangat. Saya sendiri dah cuba masa ke HQ shaklee baru-baru ni.  Krim dia jenis tak melekit di kulit. Rasa lembut dan bukan oily. 


Eye Treatment


1. Mengandungi Peptide Blend Unik yang dibuktikan di dalam kajian klinikal dapat mengurangkang penampilan garis serta kedutan di kawasan sekeliling mata dan kedutan di sisi luar lipatan mata atau crow's feet dalam tempoh seawal 7 Hari.


2. Mengurangkan sembap dan lingkaran hitam

3. Membantu menghilangkan kedutan mata dan menegangkan serta menghidrat.

4. Mempunyai cooling tip unik yang menyegarkan dan memberikan tenaga di kawasan mata dengan urutan lembut.



Antara keistimewaan shaklee:

  • 100% VEGAN
  • Tanpa PARABEN
  • Diuji Secara DERMATOLOGI


Bahan-bahan utama:
Peptide Blend, Licorice Extract, Lotus Japonicus, Schisandra Chinensis, Hyaluronic Acid, Muscadine Grape dan Vital Repair+® Complex


 

Boleh tengok Testimoni Eye Treatment ni di SINI ya.



Jom Dapatkan Restoring Eye Treatment  ni sekarang! Pembelian pada bulan Oktober 2018 ni, akan melayakkan anda mendapat potongan sebanyak 20% untuk pembelian Youth Radiance Set seperti tertera di Poster atas tu ya. Apa tunggu lagi? Jom cepat dapatkannya..



*************************************

Anda Boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyan, maklumat lanjut dan urusan pembelian.

Suzie Maswar
Pengedar Sah Shaklee Sg Buloh
SMS/WA ke 012.3814786 atau klik SINI

************************************






No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates