Wednesday, October 10, 2018

# Biznes Shaklee

Sesi menuntut ilmu shaklee hari ini

Alhamdulillah.. hari ni saya berpeluang menuntut ilmu dengan mentor besar kami iaitu Master Tuan Hj Roslan. Tuan Hj ni orang lama dalam biznes shaklee. Dah lebih 20 tahun beliau di dalam biznes ni dan dah bermacam-macam ujian yang dia dah hadapi.
Syukur, hari ni memang hari yang saya tunggu untuk tambah kekurangan ilmu yang sedia ada.
Inshaallah, banyak yang saya perlu baiki dan perlu saya salur pada group saya. Saya yakin, mereka yang ada dalam teamJMS saya akan terus kuat dan bangkit!




Kalau orang lain, jadikan anak sebagai alasan untuk dia sekat kaki dan diri dia dari cari dan tambah ilmu serta peluang untuk merubah kehidupan yang lebih baik.

Tapi saya pilih untuk jadikan anak sebagai PENDORONG dan penguat semangat untuk saya pergi lebih jauh demi mengejar impian dan kejayaan baru.

             





Bila tengok gambar ni kan, teringat masa saya mula2 menapak dalam biz shaklee ni. Lepas je buat keputusan nak start biz ni dengan serius, saya terus angkut starter kit, produk dan 2 anak yang masih kecil (rasanya lebih kurang umur 2 anak sy yang ni).

Dalam gerimis hujan, saya angkut anak2 ke rumah upline semata2 nak belajar dan dapatkan ilmu.
Masa tu, macam2 rasa ada. Dengan silap parking kereta & terpaksa menapak jauh. Sorang anak di kendong, sorang lg di pimpin sambil pegang beg yang berat tu lagi.

Fuh!

Kalau nak ingat balik, memang perit.

Tapi rupanya, rasa perit tu lah yang jadikan saya antara manusia yang kuat. Manusia yang berjaya tempuh banyak dugaan dalam shaklee dan manusia yang dapat beri khidmat membantu ramai orang yang tak saya kenali belajar jana pendapatan tambahan.

Betul kata orang, “Yang bulat tak kan datang bergolek , yg pipih tak kan datang melayang".
Tak akan ada kejayaan tanpa usaha dan pengorbanan.
Tak akan ada kemenangan tanpa penat lelah.

Perjalanan akan di teruskan😅
Masih ramai yang ingin di bantu untuk berjaya!

Lets DUIT 👉 Doa. Usaha. Istikhomah. Tawakal.

 #teamJMS
#ifTheySayNO #iSayNEXT!

Berminat nak join team saya dan meroket bina empayar shaklee anda? Jom hubungi saya segeta! Saya sentiasa mengalu2kan kehadiran anda yang ingin mengubah nasib serta nak berjaya dalam bisnes shaklee ni!


Boleh hubungi saya di nombor 012.3814786 atau klik je SINI

Suzie Maswar,
Pengedat Sah Shaklee
MentorBuatDuit #TeamJMS


No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates