Tuesday, May 6, 2008

jealous???

emm..jealous oh jealous..

Semalam aku de ber'chating ngn kwn2 tru YM. Ktorg de lah plan nk jmpe ujung minggu ni sbb dh lame x jumpe n kebetulan de hal gak nk jumpe tu.. dlm best borak2 tu, saje lah aku n sorg kawan ni nk sakat si kawan aku yg sorg ni suh die belanja mase kuar nnti. ala..main2 je, bukan suruh betul2 pn.. kite pn paham masing2 de commitment. So pg td aku borak lah ngan si kawan aku yg aku suh die belanja semalam tu tru' YM.. x de borak pe pun, just borak2 kosong je sbb masing2 pn x bape nk bz pg2 td, so layan je lah.. Dalam tgh dok sonok borak tu tibe2 die bangkitkan usul psl perjumpaan ujung minggu ni kire ktorg punye reunion lah (berempat- 2 dh kawin n ade anak, 2 lg belum kawin n ofcoz x de anak kan). Dia kate lebih kurang cam ni lah "memandangkan ujung minggu ni Hari Ibu, so korang kene belanja ktorg die n sorg member yg dh kawin tu makan lah", pastu aku pn jwblah " korglah kene belanja ktorg mkn sbb korg dh jd ibu", actually xde salah pn, setakat nk belanja tu.. n aku pn x kisah bab tu sume.. MONEY is not a big matter lah aku pn just gelak2 je mase chat tu. pastu die jwb g "ape lak, menghargai ibu", aku pn jwb balik "korg bukan ibu ktorg heheheh" pastu die jwb, "JELES LAH TU" erk!!

Terkesima jap tgok perkatan tu. JEALOUS?? hmm..jeles nape ek?? pe maksud die ngn jeles tu sebenarnye?? jeles sbb die dh kawin n dh de anak, cam tu ek?? ermm.. x sangke sebenarnye die bleh berfikiran camtu, sedangkan kami mmg berkawan sgt rapat.. n disebabkan perkataan tu, aku dh rs lain yg amat terasa mungkin. Sampai la tgh menaip entry ni pn aku still lg tertanye2 pe yg die maksudkan dengan jeles tu.. atau mungkin aku yg dh tersilap pandang atau terlepas pemahaman dengan maksud jeles tu. Tp yg pastinye ade sikit rase kecewa kat situ dengan perkataan tu.. hmm.. sikit pn xde rase nk cemburu atas kelebihan atau kekurangan org lain.. tp rs gembira n bahagia sangat bile tgok kwn2, especially kawan2 yg rapat n berkongsi segalanye dengan kite rasa gembira n bahagia selalu.. Segala2nya yg kite dpt n ade adelah rahmat dariNya, n utk kami yg belum lg mencapai tahap seperti dorg tu dh berkahwin n de anak.. Itu sume kan dh takdir dariNya.. bukan di minta atau di tolak.. tp menerima seadanya.. salah ke?? silap ke?? ayooo..sungguh x paham lah..

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates