Friday, May 2, 2008

Tengok wayang - Over Her Dead Body

Salam..

Cuti labour day aritu aku n tunang g tgok movie cite OVER HER DEAD BODY, emmm.. sure dh ramai yg tonton movie ni kn?? ke aku sorg je baru tgok?? hehehe Walaupun dh agak lame jugaklah movie ni kuar kt panggung, tp baru La' ni aku berkesempatan nk menontonnye.. Pada aku filem ni 'quit' ok la.. setakat nk ilang kan bosan n release tension tu, memang sesuai tgok cite ni sbb memang komidi ringan..


Gendre filem ni, hantu komidi, yg mana filem ni mengisahkan seorg perempuan yg meninggal time buat persiapan wedding die. Sian sgt sbb this lady memang bersemangat WAJA masa plan her wedding. teringat kt diri aku. aku pun tgh bz plan wedding gak heheh Lastly die mati sebab ice carving yg die tempah khas utk weds die terjatuh dr lori n terus hempap die.. pastu tibe2 je die dh de kat alam lain alam syurga n neraka dorg ni ler on that time she's a bit confuse sbb die tibe2 je de kat satu tempat yg hanya ade die n sorg malaikat org putihnye ANGLE lah angel tu cume mention yg die dh mati and die kene selesaikan tugas die kat bumi sebelum die dpt teruskan perjalanan die yg seterusnye, tanpa di beritahu ape yang die kene buat.. Lepas tu byk lah kisah2 menarik yg terjadi mase die turun balik ke bumi.. So kalu korg nk tau pe cite selanjutnye, pegi lah tonton filem ni sendiri kat cinema2 yg berdekatan ek, x pun tunggulah filem ni kuar kt TV. Aku pn malas nk cerita dlm blog ni, kang lain plak jadinye..hehhehe..

k lah, sampai ketemu lagi ya! daaaaaaaaaaaaaa...

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates