Wednesday, October 22, 2008

Dinner Hari Raya @ Grand Millennium Hotel Kuala Lumpur

Dinner Raya??? emm.. nampak best kn? tp bukan lah dinner opis aku, tapi dinner raya opis hubbyku.. Aku ni numpang sekaki je dinner raya orang huhuhuhu.. Jangan harap lah opis aku nk buat jamuan hari raya. Sebabnye?? staff opis aku sume cine, so untuk dinner opis aku, tunggu ler tahun baru cine nanti. Dinner ni diadakan sempena open house opis hubby, DPS company, syarikat Oil & Gas.. agak2nye korang familiar ke ngn name company tu? Rasenye x kot..kn??? sbb aku sendiri pn x penah dengar ihik..
Seawal pukul 6 petang hubby dah ajak gerak ke temp
at ni, almaklum jalan kat Kl ni kan jem teruk.. lagi pun hubby kene tolong staff2 lain untuk pastikan dinner ni berjalan lancar. Tapi rasenye hubby aku bukannye menolong pun, tapi lebih kepada buat lawak kat depan counter reception. Dinner yang diadakan di Ballroom hotel Millennium ni pertama kali diadakan dengan besar n meriahnye oleh syarikat ni. Sebelum ni dorang hanye buat dinner kecik n khas untuk staff je. Tapi tahun ni, agaknye rezeki bos die melimpah ruah dan mungkin gak rezeki aku kot, jadi mereka pun invite spouse n family sekali untuk memeriahkan makan malam sempena hari raya ni. Memang best sangat bile dapat kenal dengan rakan2 hubby, dorang semua memang peramah, dan senang nak join dorang.. Dan yang paling buat aku teruja sekali mase join dinner ni bukan lah tempat atau makanan die, tapi MC untuk dinner mlm tu.. Aku memang suke sangat dengan die.. dah lah tiap pagi dengar celoteh die kat radio, dan arini..akhirnye mate ku bertentang mate dengannye.. emm sape lagi kalu bukan KAK ENGKU... atau sekarang ni lebih famous dengan gelaran KAK NORA (dalam cite takbir suci - aku x penah mis ketiga-tiga episod cite ni, best banget tu!!) Malam tu memang gamat dengan celoteh n lawak dari kak engku. Banyak surprise2 yang memang menyakitkan hati ( tp still heppening ok..) dari kak engku n kengkawan die. Memang gamat sesangat suasana kat sane, dan aku sememangnye rase amat amat amat puas hati dengan dinner tu. Hope tahun depan dapat lah aku tumpang sekaki lagi untuk makan free..

Nampaknye tahun ni sume staff DPS akan tersenyum lebar lah.. sebabnye?? bos beso dah pun buat announcement yang dorang akan dapat bonus hujung tahun.. Aku pun ape lagi, dan dan sound hubby, "kite share2 ek bi..??" hehehe.. bestnye... bleh lah aku mintak tut...ihik.. Sure suami aku pening kepala nanti bile dapat bonus.

Mase ni dalam keta lg.. otw ke sana, hujan plak turun.. lebat plak lepastu.. cantik pulak aku tengok kampung kundang ni bile dalam gambar heheh.. - korang setuju ke x?-

Aku tengah makan untuk kali yg keberapa nth.. bufet lah katekan.. belasah jelah selagi ade..makan free tu.. Layannnnnnnn

Tu dia..Kak engku baru nk mulekan persembahan. Bleh tahan gak suara die mase nyanyi lagu raya.
Amboi bi..bukan main g ek?? posing skit2 sudah.. manisnye kak engku..


Ni lah orang kuat untuk dinner malam tu.. dorang ni dh bertungkus lumus dari pagi, sampai ke malam.. pe pun, tahniah untuk korang sume.. Dinner ni memang best.


Aku pun x lepaskan peluang untuk bergambar ngan k.engku gak.. Peluangkan hanya datang sekali.??

2 comments:

b4r1n4 said...

best tak buffet dia? bln puasa thn lepas aku pegi equitorial (tu pun seb baik sponsor, vendor yg invite.. hehe)mkn sampai sebu perut aku..huhu

Unknown said...

emm.. kalu ikut tekak aku yg tengah pregnant ni, bleh lah tahan.. bleh terime lah. Tapi x leh lawan Sunway Lagoon Hotel lag.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates