Monday, October 20, 2008

Hari Rayaku - Aidilfitri 2008

Salam...

Hari raya tahun ni aku sambut dengan meriah sebab tahun ni merupakan tahun pertama aku beraya sebagai seorang isteri.. dan yang paling mengembirakan aku dan suami, raya tahun ni aku dah pun berbadan dua.. rezeki tahun 2008 kot, dapat jadi isteri dan bakal jadi ibu insyallah. Walaupun entry raya ni lewat skit dr tarikh yg sepatutnye, yang mane syawal pun dah tinggal bape ari je lagi, tapi sekurang2nye dapat gak aku abadikan sebahagian gambar kenangan di pagi 1 syawal aritu.


Aku dan Mr hubby.. ceria tak muke ktorg berdua? Baju pun sedondon..

Family akak aku.. meriah kan dorang dengan baju merah yang sedondon. Dari kiri : Zarif Azfar, Abg Zaini (Abg ipar), akak, Nurzahirah dan Zaid Afwan. ala tomeinye zahirah senyum camgitu.. len kali bergambar pandang camera k my dear gegirl..
Ni plak family akak angkat aku. Memang dah lame kenal ngan die, sampailah jadi anak angkat arwah mak. Boleh dikate kan selang setahun dorang akan beraya dengan kami. Dari kiri: Auni, K.linda, Cha, dan Akmal.. sweet nye..


Ha.. ni gambar aku dan familyku.. sume ade kecuali abang aku. Die mmg suke asingkan diri, terutama bergambar, kirenye die ni ala2 x suke enterprem lebih ar..

Sekian dlu... Salam Aidilfitri..

6 comments:

b4r1n4 said...

tau pun raya nak abes..tak reti² dtg beraya umah aku? hehe ;)

Unknown said...

::Barine::

Aloiyaaaaa.. barin ar, wa bukan x nak latang lumah lu... bz ma.. hehhe.. aku tunggu open house ko ler.

DYLA said...

suzi, thn depan bertiga pulak..

Unknown said...

::Deyl::

Insyallah.. aku mmg excited tunggu baby..:)

Unknown said...

akhirnya timbul jugak gambo raya ko wahai chugie! heheh
ko duk mana la ni?

Unknown said...

::Tun's::
aha..aku takut gambar2 ni tenggelam sebelum habisnye syawal.. Tun's, aku still lg setia duduk di Kg Melayu Sri kundang nun.. jemput lah datang keteratak ku wahai tun's..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates