Tuesday, November 18, 2008

Lunch Meal Aku Arini..

Sejak dari jam sebelas tadi, perut dah rase lapar. Try gak cari2 dalam otak ni idea2nak makan untuk lunch nanti, tapi still gak tak dapat pikir ape yang nak di makan untuk makan tengah hari nanti. Sakit gak lah kepala memikirkan hal nak makan tengah hari ni.. begini lah keadaan aku bile nak masuk ke lunch time. Mesti terpikir-pikir dan tercari-cari ape lah yang nak dimakan untuk lunch. Sempatlah jugak minta idea dari kawan2 bile ber'conference. So macam2 idea lah yang mereka ni akan bagi untuk lunch meal. Tapi semuanye tak jugak membuka selera dan minda aku untuk terima dek tekak yang sememangnye suke benar memilih makanan beberapa hari ni. Kadang2 tu makanan yang susah nak di cari juga lah yang aku nak. ermm...macam2 betullah..

Akhirnye, bile sampai mase lunch, aku dah berdiri kat food court tempat kerja aku ni, sambil tercari-cari ape lah yang nak dimakan. Tengok punye tengok, dan setelah mendapat idea.. banyak lah pulak yang aku rase nak makan hehehe.. Lastly aku amik nasi kosong dengan lauk limpa goreng masak bercili, sayur kacang panjang goreng, kuah masak lemak nangka, ikan masin dan sambal belacan skit. Wah.. memang amat-amatlah menyelerakan.. buah plak, aku amik betik. Memang terliur bile tengok betik dalam plastik merah yang dah siap di potong panjang tu. Tak tunggu lame dah.. sampai je opis terus makan dengan berseleranye. alhamdulillah.. akhirnye dapat gak cari makanan tengah hari yang boleh diterima dek tekak hehehe..

p/s: pic utk lunch meal ni aku x sempat nak snap coz terlalu lah laponye dan x sabo nak makan..

3 comments:

b4r1n4 said...

waa..byk lauk ko :)

bese la, aku pun kengkadang kedu jgk tgk lauk..lauk byk je, nak nasi campur, nak ala carte, pilih je..tp memandangkan hari² dah tgk lauk yg sama..sampai tak tau nk mkn pe. time lunch je ayat standard - nak makan apa ari ni? huhu..

Unknown said...

adoii....sedapnya! (bagi org berpantang ni, sedap aje lauk2 ko tu)...hehehe

alhamdulillah, dah dapat balik selera makan ye?

Unknown said...

Sabar ye puan normi.. nanti lepaih pantang hang makan lah ape yg hang nk makan.. aku ni pun sbb dh berselera makan balik je.. kalu cam 1st dlu, mmg x lalu segalanya.

Tgok Makanan mase berpantang ko tu cam x leh di telan dek tekak aku ni je.. Camne lah saat aku berpantang nanti..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates