Thursday, November 13, 2008

Sungai Jagong Waterfall, Kedah Malaysia??? betul ke ni??

Salam...
Anyone knows about this place? so teruja untuk pegi kesini. Actually aku dapat email ni juga dari seorang kawan yang mem'fowardkan' email dari kawan die kepada aku.. cantik sungguh tempat ni. Air die jernih, siap boleh nampak ikan-ikan kat dalam tu. pengirim email ni kate tempat ni terletak di Kedah. Aku try gak bertanya pada officemate tentang kewujudan tempat ni, kebetulan die memang asal dari kedah. Die pun x pasti sameada tempat ni benar2 wujud atau x. Kepada kawan2 blogger yang pernah atau tahu dimana tempat ni, sila berkongsi dengan saya ye. Memang sangat-sangatlah teruja nye bile lihat kedamaian, kebersihan dan ketenangan tempat air terjun yang masih lagi belum di jajah oleh pembangun2 dan pemusnah2 alam.

















8 comments:

DYLA said...

cantek la.. tak tau la benar2 wujud ke tak

Unknown said...

dyla,
aku baru je dpt info ni.. try search dlm internet td by goggle. Tempat ni bukan kat kedah, tapi kat croatia. Ni salah satu lakes yg de kat national park die. memang cantik tempat ni. Nampaknye aku dh tertipu..ekekek

b4r1n4 said...
This comment has been removed by the author.
b4r1n4 said...

heaven! giler lawa tempat nih..series beb :)

Unknown said...

Barine,
memang cantik kan tempat ni? memang like heaven pun.. alangkah indahnye kalu tempat ni memang betul2 ade kat malaysia. Bleh lah aku tenangkan pikiran kat sane.

fuadnis said...

ha..ha..aku pun konpius gak bile ko kate tempat ni kat kedah...selama aku duk kat kedah ni..tak penah lak aku tau ade tempat secantik ni kat sini..haahla..ko dah tertipu..hik..hik..

Unknown said...

nis, segala kekonpiusan telah pun terjawab. Tipah dah pun tertipu heheh.. tempat ni bukan di kedah, tapi di crotia. Tp lawa siot tmpat ni.

Anonymous said...

please drop by...
aussiegall.blogspot.com

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates