Wednesday, December 1, 2010

Terima kasih Nuffnang!!

Salam..
entry lewat petangku...
kepada NUFFNANG,
terima kasih kerana masih sudi dan sentiasa memberikan iklan2 di dalam blog ini.
Walaupun bukan dua, atau 3 sekali iklan yang di beri,
Tapi, iklan yang 1 ini sentiasa terlekat di blog ku..
Sangat2 lah aku hargai..
Kepada DIGI juga, saya amat gembira tiap kali iklanmu muncul di blog ku ini..
Moga, kehadiran iklan di blog kerdilku ini akan sentiasa bersinar..


iklan yang stick kat blog buat masa ni..

saya sayang nuffnang!!

Moga nuffnang pun sayang saya juga.... :D

psssst: bestnye kalau dapat ketiga2 iklan sekali dalam blog kan?

daaaaaaaaa

-chugie-

8 comments:

Ya ALiya said...

sukanyer la yer....heheheheh...ya pun suka gak...tapi jarang dapt la iklan ...kena usaha lagi ni...

maszmadi said...

tahniah!! best kan kalu dapat, biler la masz nak dapat nie yerk??

Dilla Ady said...

dillanye iklan tuh lagi la cedey chugie...slalunye takde..ade nye kadang-kadang..cam p ramlee la pulak...hihi

Fieza79 said...

tahniah..mmg best kan kalu iklan still running je...

Zura Tahir said...

aku dh lama xde iklan stick kat blog..

mamaarifakeemaisy said...

chaiyok3x..^_^

*oooh memalam je leh jengah sini..siang tk bleh dah walaupun kt chitchat box tu..sbb blogspot dia block terus ..ssobsob..

Ena said...

bestnyerrr..

ena ada BE tapi semua kejap2 jek.. huhu.. tapi tak pe la nak wat camner rezeki banyak tu je..

A N A K - A N A K K U said...

comeikan...aku suka buat budak nangis, pastu blah mcm tue jer...hahaah

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates