Monday, December 6, 2010

# Bebelanku

Entry Khas untuk WAHIDAH..

Salam..

Alahai.. ramainye yang komen pasal entri sebelum ni ye..
ye, tahap kerajinan ku untuk ber'baking' sedang hangat ni..
Tadi baru je buat grill chicken, lg 'class' dari yang aritu tau! ekekekeke..

Tak rugi mencuba resipi2 camni tau!
familyku pun suka dengan grill chicken yang pernah aku entrikan dulu.

memang simple dan mudah nak buat.. x gitu akak Gorjes??
akak gorjes pun dah try buat resipi yang sama sy buat ari tu kan??
bahan2 yang senang nak cari.. x payah nak pening2 tau!

penkomen dan penguji rasa kat rumah aku ni pun kata yang grill chicken yang aku buat ni lagi MANTOP dari nandos atau kenny rogers tau!
kembang semangkuk jap montot ku di puji camtu ekekekeke...

Ok2, kepada wahidah yang mintak resipi kek pisang kukus tu, sila lah ke blog masakan ku ye..
Klik je kat sini ha.. blog DAPUR CHUGIE

sekian dulu..
-chugie-

3 comments:

mamaarifakeemaisy said...

waah tmbh bersmangat la mencuba resepi kalau sllu dppt pujian ni..hehe..good job! nak rasa skeet...hehe..

salam maal hijrah!

wahida said...

wah n3 khas utk saya...bestnyer..saya dah bukak dapur chugie tu...nak buat la petang ni...thanks chugie!!!

Zura Tahir said...

dh mcm chef plak ko nie zie..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates