Monday, May 4, 2009

Doakan aku..

Salam..

Aku skang ni tengah tunggu masa je ni.. Sabtu aritu de check up, n dah buka 1 cm. Semalam dah rasa sakit yg agak teruk, tapi baru buka 2 cm. Doc tahan wad jap, n buat test utk tengok tahap contraction baby, bleh tahan gak contractionnye.. petang, sekali lg buat ve, still 2 cm n doc ratna de suggest utk balik n biarkan bukaan tu berlaku secara normal.. die de bagi tau bleh buat induce, tp better let it be as a normal process. So aku pn ikut jelah nasihat doc.. ptg smlm aku pn balik lah kerumah. Mlm plak dh turun tanda, de warna coklat2 kat panty, tp x sure tu darah atau pe.. aku tanye nurse.. tu maybe salah satu tanda. Sampai pg ni, still kuar lg tanda, but skit je.. Contraction x de lagi buat ms ni. Cuma baby byk gerak dan mengeras, tu yg buat aku rs sedikit sakit.. pe pun skang ni aku hanya tggu masa nak kontraksi. Dh rs sume tu, baru aku gerak ke klinik untuk next procedure.

Macam2 rasa ade ni.. tp doa je lah sebanyak mungkin, hope segalanya berjalan dengan mudah + lancar+ senang+ x yah tunggu lelama.. Air selusuh n mcm2 air minuman aku dh telan bebanyak dah. Sebagai usaha...moga senang bersalin kata mak mentua aku heheh:D

Doakan aku k..

10 comments:

YAN said...

Jangan lupa, minta ampun kat mak pak mentua dan hubby.. Okay... selamat bersalin...

Ayu Zan said...

semoga selamat smuanya kak..hehehe

Ayu Zan said...

kak..org kata..nak besalin..makan banyak2..bagi ada tenaga..hehe..

mak encik | SZ said...

berdebarnya....semoga selamat bersalin ye...tak sabar nak tgk newborn! jgn lupa cepat2 upload gambo...

Unknown said...

semoga selamat buat keduanya, suzie & baby.

kalau bersalin hari ni, senangla aku & deyll nak ingat tarikh...Widad & Inas dua2 pun 4 haribulan...hehehe

zh-ena said...

gud luck z..
harap dpt jumpa ko n bby pas bersalin nnti..bgtau latest new tau kat aku nnti..tak sabar nak jumpa bby ko tu nnti :D

Zura Tahir said...

doaku sentiase mengiringi ko mase beranak

DYLA said...

moga slamat smuanya.

ya betul kata normi. harap2 bersalin la ko suzie ari ni...

fuadnis said...

aku turut doakan sumenye selamat..

nuarliesya said...

harap2 kedua-dua nya selamat yer....jgn lupa upload photo baby...jgn tunggu sampai habis pantang..hehehehe.moga selamt semua nyer

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates