Thursday, April 30, 2009

Purseku..~Menjawab Tag Dyla~

Nah deyl... bagi menjawab tag ko tuh.

Ini lah purseku buat masa ni, dah nampak sedikit keuzuran..mungkin minta dibelikan baru. Tapi entahkan bila aku nak membelinye.. sebab, aku jenis yang suke gune sesuatu barang tu sampai bende tu betul2 tak boleh di gunakan lagi cthnye: koyak..

Jenama purse : Giorgio Fiore
Tahun beli : dah lupe lah.. de dalam 2 3 tahun kot
Sebab beli : Purse lamaku dah uzur sesangat, memang mintak beli baru pun..
Tempat beli : Jusco One utama
Tukang beli : Aku
Tukang Bayar : Hubbyku
Harga : Tak Mahal pun Rm50++ je, tu pun sebab de diskaun..
Tentang purse ni : Aku suka suma purse yang aku beli termasuk yang ini sebab dah aku yang pilihkan.. sure lah aku suka. Lagi satu sebabnye hubby yang bayarkan, lagilah aku suke.. sebab save duit aku huhuhu.. lagi satu sebab warna purse ni kot. Aku suka warna purse hitam, cantik je mata aku memandang. Teringin nak cari purse yang bercorak2 atau warna lain, tp belum kesampaian lagi.

huruf G tu, de maksudnye tau.. sebab nama panggilan manja aku oleh akak, abg n arwah mak aku.. sebab tu aku beli purse ni heheh:D kebetulan kot.

purse aku ni kadang2 penuh ngn sampah sarap aka resit2 rasmi yag kena simpan cth: resit beli barang2 n petrol (nk claim senang)


ini antara kad2 yang ada dlm purseku.. dah semestinye ic, licence, ATM kad, Kredit kad, Member kad (Jusco, genting, Bodyshop, esso n byk lg lah), kad insurance dan duit..(sangat perlu)


review tentang org yg tag aku:
dyla, Emm..Puan dyla ni aku kenal dr sekolah Teknik dulu. Kami sebilik masa tu (tingkatan 4) naik form 5 dah lain bilik, tp still keep in touch lg. Pas abis sekolah, terputus hubungan jap, pastu jumpe lak dlm blog ni, dan masih berhubung hingga sekarang. Orangnye molek sangat. Dlu kecil molek je mase sekolah, skang ni dah makin molek lagi huhuhu.. tp tetap cute dan manis.. aku suka senyuman die, nampak manis je. Aku pn suka ziarah blog dia sebab, blog dia best... :)

Aku pun teringin nak tag org2 ni.. jawabnye..:-
- Imah
- zura
- Cik Linn
- Ena

5 comments:

Ciklinn said...

ha ko penuh ha purse... akak pun camtu gak... siap ada bank crd lama lagi tua dikk... hahhahahhahha

okess akak buat nanti yer....

DYLA said...

eheheh, sama la ngan aku suzie, slalu ada resit.

eh ko ni jenis pakai smpai rabak ye? ni kire sama ngan aku.

slagi elok mmg tak tukar.

Unknown said...

cik linn,
a'ah kak, penuh ngn sampah sarapnye heheh.. buat tau, jgn x buat.

dyla,
mmg guna sampai dah teruk yg amat, sebab aku ni malas nk kuar masuk sume kad2 tu ke purse baru.

zh-ena said...

insyaAllah akan di buat nnti

Zura Tahir said...

sibuk je nk th ape ada dlm purse aku...xbaik tauuuu... :D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates