Saturday, April 11, 2009

Bosannye di opis arini..

Sabtu yang membosankan..

Aku memang dah tak ada keje nak buat.. Tengok je ler, siap bleh berchatting sakan lagi. Sambil makan kuih keria yang aku beli kat depan public bank, sedap plak tu :D. ( cmne nk diet n control makan ni doc??? huhuh..memang aku x leh nk control makan ar skang ni, nafsu makan tu melampau2.. )


chat ngn member yang sedang bosan gak..

Ini lah kuih keria yang aku beli tu.. sedapppppppp.. nyum nyum nyum..



Sambil chatting, aku tengok tv, so mata pun memang kejap kat screen PC, kejap lagi kat TV. Memandangkan meja aku memang depan sekali dan berhadapan dengan tv plak tu.. so, sambil menyelam aku pun minum lah air. Tu yang tiap hari aku bleh layan cerita2 menarik kat tv3, contohnye Wanita Hari ini, Slot Jelita (2.30pm) ngn Julia Juli (4.30p.m) (aku layan sampai habis cerita ni) best bangat tu. Rasa cam bekerja kat rumah plak hehhe.. Tapi walau apa pun, kerja aku tetap siap k. Belum pernah lagi dapat surat warning dari bos (hope xde lah dapat kan.. sebab aku hanya sambil2 je tgok tv kat opis ni.. bile free.)

SEKIAN je dulu k...

iezmierah@blogspot.com

2 comments:

@e_da said...

hi salam kenal juga... ida baru pregnant 5 bln lebih.. kalau ikutkan ni baby ke 3.. 2 misscarriage..

sonoknya opis tu.. leh tgk tv... hehhe...

zh-ena said...

takper asalkan keja siapkan zie

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates