Saturday, April 25, 2009

Selangor lwn Kelantan

BOLA OH BOLA...

Hari ini Selangor akan menentang Kelantan dalam perlawanan bola sepak. Tapi yang sedihnya aku tak dapat nak menonton perlawanan tu secara live di stadium seperti biasa. Awal2 lagi Mr Bb dah sound yang aku tak boleh pergi sebab orang mesti ramai yang akan menonton perlawanan tu nanti dan keadaan kat stadium pun semestinya akan sesak. Di sebabkan perut aku yang dah memboyot ni hubby tak benarkan aku pergi ke stadium, jadinya aku pun tak dapatlah menonton secara dekat.. ala, tak bestnya lah. Tak feel lah kalau tak menonton secara live kalu SELANGOR turun padang. Lelebih lagi dorang akan menentang KELANTAN.. nampaknya aku tengok di kaca television je lah jawabnya..

Sepertimana yang kita sedia maklum, sebelum ni terdapat beberapa kontroversi melibatkan pemain dengan pemain dlm 2 pasukan tu dan penyokong dengan penyokong masing..yang mana melibatkan sikap dan harta benda awam yang di musnahkan. Apa lah dorang ni, dah tak ada kerja agaknya. Kita pergi sana untuk menonton perlawanan, bukannya untuk bergaduh dan bertelagah.. rasanya tak ada untungnya bila kita berlawan sesama kita hanya di sebabkan kalah main bola. Hai..manusia oh manusia.. ada otak pun tak bola nak gunakan.

So sebagai penyokong paling cute pasukan SELANGOR.. aku hope sangat malam ni akan jadi malam kemenangan bagi pasukan SELANGOR. Aku akan jd penyokong depan tv je lah malam ni. SELANGOR mesti kalah kan KELANTAN k..

SELAMAT BERJAYA PASUKAN SELANGOR!!

4 comments:

Zura Tahir said...

aku pun minat gak bola tp blm pnah tgk secara live...hidup selangor...

fuadnis said...

akupun setuju dgn hubby ko..ish..ish..ko ni..tak sedar diri betul la..dah memboyot mcm tu pun ade hati nak bersesak2 tgk bola...klu aku la..baik tido kat umah je..kang terbesalin kat stadium tu sapa nak jawab??waakaakaaa..jgn mare..aku gurau jek..

mak encik | SZ said...

chugie...kalo awak g jugak ke stadium tu maunya pecah rekod bsalin kat sana...bb terkejut org jerit2...

Unknown said...

ra,
tgok live lebih feel!

nis,
heheh..aku sedar aku dh boyot, tp perasaan nk g tgok live tu melebihi perasaan x sedar diri tu nis hahahah:))

mama,
de gak terpikir camtu, mane tau bersalin kat stadium kn? nnati tempat kelahiran: Stadium Bukit Jalil hahahah.. masuk book of record x gknye?

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates