Monday, April 20, 2009

# sale

Poney's Sale!!

Poney buat sale! jom lah beramai2 ke sana.. SALE sampai esok je (22/4/2009) di SACC MALL SHAH ALAM. Harga memang murah giler gitu. Those yang bakal dan dah ade babies or kids, memang sesuai lah borong kat sini. Memang worth it sangat. Tahu saja lah, jenama PONEY memang terkenal dan harga dia kalu tak ada sale, memang bleh tahan gak lah mahalnye. So aku pun ambil kesempatan ni untuk beli beberapa helai baju untuk my future baby.. kalu ikutkan hati ni, memang nak rembat lagi beberapa helai, tapi Mr Bb dah warning awal2 supaya tak beli banyak2, membazir katanye. Sebab baby kan cepat membesar.. so aku pilih sikit je lah.. dan ini lah hasilnye..

Ni baju untuk anak buah aku.. zarif n zaid. Hope dorang suke lah.. last minit punye rembatan, sebab masa tu dh nak balik dan terkejar2 nak solat maghrib.

Ni baju untuk babyku..cantik x? Mr Bb yg tolong pilihkan.

Fav color aku, Red color tuuuuuuuuu.. baby pun kne pakai red gak nanti k.


Cukup lah 3 helai ni.. nanti bila baby dah kuar, kite borong banyak2 lg k..

Sempat gak aku rembat majalah kegemaran aku ni.. 1. edisi khas dr Pa & Ma, n 1 lg majalah bulanan dr Pa & Ma gak. Majalah yang memang memberi sumber inspirasi pada aku. Banyak tunjuk ajar dan pendedahan semasa awal kehamilan yang aku dapat dr majalah ni.

7 comments:

Zura Tahir said...

betul tue z...baju baby nie xyah beli byk2 sbb drg nie cepat membesar...

DYLA said...

suzie,
murah baper RM tshirt poney tu? i love baby poney bcoz material dia..

zh-ena said...

zie ko msk la contest yg ibu rupawan time pregnant (klu tak silap aku la)..

sama la mmg majalah rembatan aku setiap bulan..best kan

Unknown said...

ra,
heheh.. betul3X

dyla,
Memamg murah deyl.. pegi lah borong cepat.

ena,
oo contest tu ek? aku x bape nak rupawan lah hehehe..bg chance kt org lain je ler..kui kui kui

mak encik | SZ said...

chugie, bestlah tgk persiapan orang dok beli2 baju baby nih...sooo cutela baju2 future bb awak tu...masa sy nak delivered anak #1 dl siap malam2 tgk2 baju, bukak2 pastu lipat2 balik...tak sabar nak tggu baby nak kuar...tp bila dah #2 tak sempat plak nak tgk2 baju bagai dia nak kuar awal la plak...
:p

Unknown said...

mama,
emm 1st baby mmg mcm tu kot.. sume bende excited, dar A-Z. skang ni pun mmg excited sgt nk tggu die keluar, kalu boleh nk cepat2. gaknye sbb dh terlalu excited for 1st baby, bile dh 2nd baby excited tu dh kureng skit gaknye kn mama?

Unknown said...

aa...eloklah tu...time sale la nak rembat banyak2..hehehe

baju budak mahal woo

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates