Wednesday, April 29, 2009

Tentang Blog ::iezmierah::

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
::iezmierah:: (telah di perbetulkan..)

Kenapa aku pilih nama ni?? sebab die best... ok, eizmierah ni nama gabungan aku+dia+dia.. (x yah ler cite secara detail k.) maybe sebab nama eizmierah ni seakan nama orang, tapi tak ada sebarang makna pun.. so aku just gunakan nama ni sebagai nama blog je, kalau tidak sure aku akan namakan utk nama anak aku hehehe... dari dulu sehingga sekarang, aku rasa nama ni jelah yang akan aku gunekan sebab die best...

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://iezmierah.blogspot.com

Dah tak ada idea lain n rasanye ni lah satu2nya nama yang paling best sekali.. Dan ada makna tersendiri yang hanya aku je yg tahu..

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
Biasa, sekadar coretan harian tentang kisah2 yang berlaku dalam kehidupan aku..

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
Owh tidak terasa lansung. Penat aku buat blog ni, pastu nak suke2 hati hapuskan?? never n ever...

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
Barine, Orang yg aku kenal dr sekolah dulu.. seorang kawan yang jarang jumpe. Hanya blog ni jelah rantai perhubungan kami.. semoga dengan adanye blog ni, kami akan terus berhubungan..
Blog die sangat cantik (pada pandangan aku ler..) sebabnya?? sangat simple dan penulisan yang sangat kemas heheheh (ko kene belanja aku makan ye cik barine huhuhu)..

ok apa kata mereka ini pula tentang blog mereka
ha..mmg aku nak tau sangat dr orang ni :- IMAN, ENA, IDAH n ZURA jelah..

6 comments:

Unknown said...

aku perasan, nama blog dan blod address tu berbeza...

satu iez...
satu eiz..

kebetulan tersilap ke atau memang sengaja begitu?

Unknown said...

*blog* address

Unknown said...

hahahah:)) peka betul ko ni normi.. mmg tersilap letak pun, tp x sempat nk di perbetulkan.

b4r1n4 said...

hoho, tq puan :)

aisey..kena blanje makan ke, huhu

Zura Tahir said...

betul tue tunfrida...memule dulu nk masuk address ko nie z aku taip eiz (masa tue aku xde blog lg)...rupe²nye iezmierah....aku dh agak sure ko salah letak nie...

Unknown said...

huhuhu..sian korang..nanti aku betulkan ek.

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates