Friday, April 24, 2009

Hati terusik..

Salam jumaat penuh kerahmatan..

Hati aku terusik tatkala singgah melawati satu blog ni, yang aku rasakan semacam sebuah novel. Yang mana di dalam setiap entry yang dihasilkan olehnya penuh dengan tutur bicara yang lembut, penuh perasaan dan terlalu bagus kalau nak di bandingkan dengan blog aku. Mungkin pemilik blog ni bukan calang2 orang, dan berada di dalam keadaan yang penuh memilukan dan kesedihan.. tapi pada aku yang telah membaca segala hasil tulisan beliau terutama tentang kisah kehilangan anak kecilnya yang tidak sampai setahun iaitu AMIR YUSUF, membuatkan hati kecil aku benar2 tersentuh.. ya, aku menangis ketika membaca kisah AMIR YUSUF, seorang anak kecil yang baru di lahirkan, tetapi menghidapi berbagai komplikasi dalaman.. betapa beratnya mata dan hati aku yang membaca setiap entrynya, aku rasa berat lagi bahu, hati dan perasaan seorang ibu dan ayah yang menghadapi situasi ini. Kalaulah aku diberi dugaan sebesar ni.. emm ntahkan bagaimana agaknye..

Apa pun aku sekadar hendak berkongsi segala yang berlaku dalam kehidupan penulis blog ni untuk kalian yang sudi nak melawati blog ni.. nah, ni address nya.. FAJAR SELUAS ANGKASA

Selamat melayari blog beliau.. Al-Fatihah buat anakandanya AMIR YUSUF..

5 comments:

Unknown said...

apa yang kau baca tu suzie, coretan benar tulus dari hati seorang bapa. memang menyentuh hati. aku baru kenal blog dia, seminggu lepas AMIR YUSUF meninggal. baru baca entry pertama aku dh sebak.

memang aku tak baca kesemuanya,,...sedih tak hengat punya. nnti aku teringat kat adik aku pula.

Unknown said...

Betul tu, baru baca 1 entry dah mangalir air mata.. baca semua banjir muka aku :(

zh-ena said...

betul kan..mmg aku admire ngan semangat ibu n ayah nie..kehilangan seorg ank yg amat di tunggu2..mmg banjir la opis aku ngan air mata

Unknown said...

ena & ida,
kita cuma dpt berkongsi rasa tentang kisah mereka.. besarnye dugaan tu kan? moga mereka di beri lebih kekuatan.

Ayu Zan said...

huhu..
hai kak..
salam perkenalan..
em..saya masuk blog tu tadi..
huhu..
sedihhhhhhh...........

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates