Thursday, April 16, 2009

Tetibe je die muncul..

Salam..

Macam tak sangka campur ngan tergezut gak.. sebab setelah lebih 5 tahun, die muncul kembali. Pe mimpi ni ek?? hehehe.. rindu kat aku ke wakakakakak:)) ke die cam tau2 je yang aku nk bersalin ni?? heheh..

Alkisahnye.. x-bf (bekas pakwe) aku, yang dah lost contact lebih 5 tahun tetibe je muncul dlm idup aku. Tergezut gak di buatnye..x sangka + pelik pun ada. Mimpi pe mamat ni setelah sekian lama, die muncul kan diri dengan menghantar sms kat hp aku. Ingat kan dh nak terus ilang kan diri dari idup aku, rupenye die kembali lagi.. Tapi ape pun bukan untuk menagih cinta k, just nak bertanya khabar aku je..

Mulanye aku dpt sms dr no yang rase2 mcm familiar, tp aku x sure sape penghantarnye. Sebab aku pn dh delete banyak nama2 yg x berkenaan dlm hidup aku kt hp, so bila si mamat ni hantar sms, sure lah aku x tau sape penghantarnye.. At first, die cam berkias2 gak nk bg tau sape die, maybe die segan dan malu kot. Pastu baru die kenal kan diri die.. terkedu gak aku sekejap sbb dpt sms dr die yang dah bertahun menghilang dan menyepikan diri.. selamat masa sedang ber'sms' tu mr hubby kt sebelah, dan die tau aku sedang ber'sms' ngn mamat ni.. (dah explain kt hubby, so x de dosa k..) dan hubby mmg sporting, x de nak jeles2 pun.. ye lah, lagipun wife die ni tengah sarat.. x de maknenye nak ade perasaan ngn lelaki lain dah ( hanya kau di hatiku... huhuu)

1st day ber'sms' ngn die, aku x ngaku yg aku tuan punya no tu.. 2nd day die sms baru lah aku ngaku.. n ktorg borak2 skit je, de lah jugak tanya perkembangan die.. rupenye die akan mendirikan rumah tangga pd December ni n bakal isteri die tu org sg besar.. kami just borak2 kosong je, sbb aku pn dh malas nk layan sgt.. x de perasaan lah.. lagi pun dh mengantuk yang amat masa tu.. sms pun just abis kat situ je..

Apa pun, aku doakan kebahagiaan die.. agaknye die pun baru ada keberanian nak contact aku kot.. huhuh.. aku x kisah kalu nk berkawan.. asal jgn jadi lawan dah ler.. sbb skang ni pun banyak kes dendam kesumat bekas2 couple ni.. mintak di jauh kan dari kehidupan aku. Sebab aku pun x penah nk buat jahat ngn org.. (yeke?? heheh)

4 comments:

fuadnis said...

eh..chugie,
samalah kita..agaknye aura org mengandung ni kuat kot..x-bf aku pun tiba2 call ritu setelah 7 tahun tak tau kabar berita..aku lagi lama dr ko..ha..ha..apsal yek tiba2 diorang call??pelik gak nie..

zh-ena said...

kenangan lama mengusik hati la nie..jd kawan ajer kan, dia tak jemput ko ker zie dtg kenduri umah dia?

Unknown said...

Nis,
Aura ibu mengandung ni memang power kan nis? hahhaah:))

Na,
kenangan yg dah lame tenggelam na oi.. huhuhuhu.. aku pasti ramai yg pernah melalui saat ni. " MUNCUL SETELAH LAMA MENYEPI"

Zura Tahir said...

berhati2 je lah...

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates