Thursday, April 9, 2009

Hot Stuff!! for babies..

Hot stuff!! lai..lai.. ekekekeke... it's not for sale yah! it's my baby's stuff..

Finally, i've got a chance to tribute my baby's stuff here..

Dah hampir beberapa bulan gak lah pics ni dlm hp aku, la ni baru dpt and de sedikit kesempatan untuk upload gambar barang2 milik anakku yang bakal lahir nanti.. syok giler bile dapat tgok hasilnye. Cute je bile tengok pakaian dan barang2 baby ni.. rs cam aku lak yg nk pakai :).. Bile tengok pakaian baby, semangat tu semakin tinggi dan keterujaan ku semakin menjadi2, rasa x sabar je nak tunggu saat kelahiran bayi aku ni.

Nilah antara barang yang dah siap sedia di 'packing'. Tunggu masa nak di bawa ke rumah mentuku je.. memandangkan aku akan berpantang di sana nanti..




Tengok ni, botol susu bakal untuk baby k.. 1 utk susu, 1 utk air masak, 1 lagi spare n yang last tu utk letak susu tepung..


Ni baju2 baby yang bakal anak aku pakai nanti.. banyak x?? hehehe.. (de yang di beri oleh akak aku k..)





see.. banyakkan??




Baju yang aku beli... eee x sabar nk pakaikan kat baby..





ala..cutenye...





Aduh...mmg buat aku semakin teruja tiap kali tengok sarung tangan n kaki baby ni..






Towel baby, sepatutnye de 3.. tp yg pink color aku dah packing dalam beg untuk bawa masa g bersalin nanti..









Nappi Kleen.. khas untuk mencuci pakaian babyku..





Set tilam, bantal n bantal peluk yg bakal ank aku gune.. hope die akan selesa nanti..






De lagi pics sebenarnye, tp aku x larat nk upload sume.. lembab sangat ar pc ni.. Pe pun segalanye buat aku semakin teruja dan bersemangat nak melahirkan..





6 comments:

zh-ena said...

byk gak persiapan tuk bby ko..mesti la bby ko akan suka ngan apa yg ibu dia dh siapkan..semoga selamat segalanya..amin..dh makin dekat nie

b4r1n4 said...

kat ofis aku aritu ada org bukak booth jual baju baby, sampai umut 2-3 tahun. sangat geram aku tgk baju² kat situ ;P

DYLA said...

ya Allah, byk nya ko bli suzie!!!
mcm sama byk ngn baju inas dah ni...

Unknown said...

ena,
bleh tahan lah na..segalanya untuk anak tersayang..hope die suke. Kalu x suke pun, aku akn pakse die pakai gak.

Barine,
ai..dh mula geram ek tgok baju budak..emm..x lame lg ler tu.. ekekek.

dyla,
heheh...tp baju inas sure lg byk n cantik2 kn?? girl punye baju mmg buat kite rambang mata nak beli, dan beli dan beli lagi tul x???

fuadnis said...

erm..aku konpius lagik nak teka ni..baby girl ke boy..pasal dua2 warna ade..hik..hik..apepun semoga sume slamat keakhirnya..tapi banyak gile baju2 utk baby ko..aku takut ade yg tak sempat pakai nanti sebab baby cepat mbesar..kui..kui..

psstt..akupun tak sabarla nak soping barang2 baby..he..he..

Unknown said...

nis, kelakar lah ko ni.. xpe, tunggu jelah kelahiran baby sulong ku ini k..

byk sale skang ni nis, especially barang2 baby. Almaklum skang ni kan musim ibu bersalin heheh:D

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates