Wednesday, August 25, 2010

# Makanan

Cerita tentang Soto & Berbuka di Cafe D'Manggis

Salam..
Yeay...!! dapat buat 1 lg entry untuk hari ni..
semangat! semangat!! heheh..
Ok, semalam kan aku de cite nak g PARAM untuk cari SOTO special dari makcik tu kan..
Dengan rasa penuh semangat, dan doa yang tak henti2..
Alhamdulillah.. dimakbulkan juga hasrat nak makan soto tu..
Dari tengah hari semalam sampai lah nak dekat ke PARAM tu,
memang aku berdoa sentiasa..
"Kuatlah semangat nak ke PARAM tu" - sebab tak larat kan..
doa juga " Ada lah hendaknye makcik yang jual soto tu"
dan bila nak sampai kat PARAM tu, sure lah keta dah berasak2 kan??
doa lagi " Moga mudah lah aku dapat parkir"
dan Alhamdulillah.. sangat2 mudah dapat,sampai je kat parkir tepi jalan, ade kereta keluar.. dan terus aku masuk..
memang x henti2 sebut syukur.. syukur..
Bila dah keluar dari kereta, tercari2 gak makcik tu.. dan juga berharap, dapatlah aku beli soto die..
dan sekali syukur alhamdulillah, makcik tu meniaga kat situ..
Uwwaaa... nak nangis aku tengok makcik tu.
Tapi control! huhuhu..
sempat amik gambar tempat jualan makcik tu..
ni ha!



huhu... sedih nye nak dapat makan soto makcik ni..uwwwaaaa...
Alhamdulillah.. berbuka semalam aku makan soto makcik ni..
ilang rasa mengidam nak makan soto die huhuhu.. sedihnye.
OK.. cerita kedua, pasal berbuka kat luar ngan family aku..
ni cerita sabtu lepas..
kami berbuka di Cafe D'Manggis..
aku dah buat entry dalam blog DAPUR CHUGIE..
pada yang nak tengok2 gambarnye, bleh lah ke DAPUR CHUGIE ye..
Bawah ni antara menu yang ada kat situ.

sekian dulu..
daaaaaaaaa
-chugie-

8 comments:

Ena said...

Alhamdulillah.. dipermudahkan.. ena pulak rasa seronok nie.. ;D

~aSHa~ said...

ermmm kalo nak tau..sy selalu amalkan baca surah alqurays...kalo time nak cari park...mmg mudah dpt..try la cuba...

Unknown said...

ena - sy lg seronok ena..

asha - yeke, nanti saya nak cuba amalkan lah..

Farra Dhelina said...

sykur alhmdlh..dpt jugak

mak encik | SZ said...

tumpang gembira gak!

parking kat pasar mlm paya jaras tu mmg nazakkk..time tu la pikir best btol klu ada motor..hihihi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

banyak dan murah pulak tu

nieda said...

alhamdulillah, terlaksana juga mengidam tu..kesianya kt chungie sampai mcm tu sekali mengidam..
takpe, janji semuanya sihat..take care k

Nia said...

rasanya mcm pernah pegi Cafe De Manggis tu..hmm..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates