Wednesday, August 4, 2010

# Bebelanku

Ada ke yang rindu??

Salam...

hi... korang semua sihat ke? ceria tak? gembira tak?
moga korang semua ceria dan bahagia selalu..

Dah lama juga aku tak aktif dalam blog ni kan..?
kekangan waktu dan kesihatan yang tak mengizinkan.
Hajat dan niat di hati ni memang nak update blog,
tapi nak buka blog pun aku rasa malasnye lah..
ada juga jenguk2 blog.. tapi setakat baca je..
nak menaip untuk meninggalkan komen tu, memang lah bercintanye..

eiii.. malasnya lah aku sekarang ni..
Tapi insyaallah, lepas ni akan aktif balik..
sebab morning sickness ku dah berkurangan..
aku dah boleh makan, walaupun masih rasa loya..

Ubat tahan muntah pun aku dah stop makan,
sebab aku nak tahan muntah ni secara semula jadi..
kadang2 perlu ajar diri sendiri untuk menahan segalanya kn?
Tak nak lah asyik mengharap pada ubat je..

Susu anmum pun aku tak berapa nak minum untuk pregnant kali ni,
sebab tak boleh masuk langsung..
kalau masuk, sure muntah.
Aku cuma minum susu biasa je, dan kadang2 air soya..

Kesihatan buat masa ni tak berapa baik..
Dah beberapa hari aku di landa batuk dan selsema, selamat tak demam..
Fatin pun sama, batuk dan selsema dah seminggu lebih.
cuma fatin tetap lasak walaupun tengah tak sihat.

tu je lah buat masa ni k.. esok akan update lg..

daaaaaaaaaa
-chugie-

17 comments:

Mek Rose said...

alorr..ciannye. takpelah rehat2 dulu k
sy dulu2 pon masa mabuk2 tak suka berblog. sampai satu tahap sy nyampah tgk blog sendiri..wakakka

chugie pegnent bb boy kot ni...wink!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sian nye..Byk kan rehat..
Jaga kesihatan..
& Buat Fatin..moga cepat sembuh yer dr batuk & selesma tu..Rindu kat Fatin..lama x nampak dia.. :)

Ya ALiya said...

mesti la rindu........harap2 semuanya sihat k....

Ena said...

huhu..
kalau ena preggy agaknya memg cam chugie jugak la.. bersawang terus blog.. sbb memg tak daya nak ngadap pc lelame..
tak pe la chugie take ur time! jg kesihatan bebaik2.. itu lebih penting.. kami doakan chugiiee & baby sihat.. :D

zella y said...

hehhehe...
xpela chugie...
kami fhm...
nanti dh elok sket,boleh la ber blog blk ye...

;)

edane said...

hmmm..tak pe cari mood dulu... nanti pak mood datang lah tue...

Ciklinn said...

wahhh tahniah dik... takpe byk2 berehat.. akak pun camtu kalu pegnant..lagilah terukk sampai nak tgok pc pun takleh... hehhehe

ddfirdaus said...

saba byk2 ye cik chugie...dengar pun sedihje bunyinye..saya dulu pun x layan anmum sangat cume minum susu2 jenis lain, soya tempe dan banyakkan makan sayur, buah, ikan dan kekacang..yang lain2 asyik2 n.kerabu dan sup2 aje..

Aredhel Helya said...

Doakan yang terbaik buat chugie sekeluarga... AMIN........

nieda said...

mestilah rindu...takpe take a est dulu k..
bila semuanya dh ok nnti baru aktif blk

Fieza79 said...

rindu la lama tak nmpk...! rest dulu ehh....jgn paksa diri...

Zura Tahir said...

erm...tabahkan hati ko zie..jgn toleh ke belakang...hehe...tu je komen aku tuk ko..

Nia said...

takpe...blog ni tak penting, kesihatan chugie dgn baby yg paling penting tau. kami tetap doakan dari jauh (jauh sgt ke?..hehe)

mak encik | SZ said...

heee..
selamat kembali chugie!
klu doc zarul mmg kata takpe2 stop dl minum susu klu muntah2...ihiks.. i likeee :)

|| NaFiRaa || said...

harap2 lepas nih boleh lah aktif blogging balik k~

take care~

UglyPooh said...

kamu pregnant ke. hehe..
apapun take good care of yurself

zaza said...

rindu la wei.. hak2

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates