Saturday, August 21, 2010

# Makanan

Rajinnye aku..

Salam..
Rajinnye aku ni kan??
ahahahah... puji diri sendiri.. x leh tahan tul!
Seperti biasa, pas sahur aku dah tak leh nak sambung tido...
so kene lah tunggu solat subuh..
pastu buat ler pe yang patut..
try golek2 atas katil, tapi tak gak leh lena..
and at last, aku bukak laptop, godek2 ape yang patut...
ha.. dengan penuh bangganye aku join 3 giveaway dan contest!
amik ko!
nak tengok latest GA yang aku join, p terjah blogku, CHUGIE 'n' CONTEST..
sambil tu, tekan2 gak kat blog DAPUR CHUGIE untuk try menu bawah ni ye..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Bihun goreng singapore... atau ade yang panggil bihun putih..

8 comments:

Nia said...

uii,..nampak best aje tu..oo..ini bihun goreng singapore rupanya,..selama ni tahu makan aje. hehe

Farra Dhelina said...

saya suka lah bihun sgapore ni..sdp klu mkn dgn cili kicap cuka..pehhh nk goreng lah utk buka hr ni :p

|| NaFiRaa || said...

cedapnye!!! dan2 teringin nak makan bihun goreng~

mak encik | SZ said...

wahhh..
semangat rajin dah dtg ye...
hehehee

mak encik | SZ said...
This comment has been removed by the author.
Zura Tahir said...

uits...terliur aku tgk..senang je buat dia kan

nieda said...

rajinnya chungie..bulan pose ni mood malas nk join contest

Ena said...

ena pun suka gak bihun singapore tu... sedap..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates