Sunday, September 29, 2013

# Bebelanku

Rajin dah Puan Chugie ber blog...

Assalamualaikum..

Yes, Blog saya dah tak bersawang ye.. dah di bersihkan.. nak jemput semua sahabat blogger utk kembali melawat rumah saya ni..

Moga saya akan mantain blog ni setiap hari..

********                  **********************

Hari ni Ahad, sure plan korang macam2 hari ni kan..
Esok dah nk closing (Shaklee) so sy sedang berdebar ni menanti akhir nya closing september.. mudah2an closing kali ni sangat marveles.

OV sales saya mencecah lebih 70K bulan ni. syukur.. sangat2 bangga dengan pencapaian anak2 shaklee saya.. mereka sangat komited dan bersemangat lebih 100%.. lebih dr semangat saya.. lebih dr semuanya..

Alhamdulillah.. sy terharu bercampur gembira...!!

ok, nak kene off dari gadjet dulu ya... ada tugas menanti.

daaaaaaa...
-Chugie-


No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates