Saturday, September 28, 2013

# Bebelanku # Join Ahli Shaklee

Shaklee closing day: Aura Closing semakin hangat!!

Assalamualaikum..

Closing owh closing.. semakin hangat dah skrg ni. Another 3days untuk menutupi misi September.

Yeah.. happy giler harini.. mostly Leaders saya report BEST reputation of the group.. memang senyum sampai ke telinga lah jawabnye kan?? Haha..

Ok, back to the Aura.. actually, this is the normal situasi yg berlaku di saat2 hari terakhir setiap bulan dan ini mmg akan dirasai oleh setiap pengedar shaklee, terutamanya BIG LEADERS.. nama pun MAK kn, of course lah wajib pikul tanggungjawab besar ni..
Closing satu hal.. nak up dan support semamgat dan motivasi anak2 downline satu hal lagi.. but it can be solve smoothly when there is a teamwork.. nama pun MLM.. So wajib lah bekerja dlm teamwork. Support each other  to cheer up when they are fall down.. cheewah..

Apa pun, saya sebagai umie kepada anak cucu cicit shaklee saya, akan sentiasa menyokong dan mendoakan semuanya cemerlang.. tanggung jwb yg sy pikul untuk bantu dorang naik masih belum berakgir.

Doakan kami berjaya..

Cheerssss
-Chugie a.k.a Suzie.. SID 866440 -
Shaklee Independent Distributor


Ada yang berminat nak join team shaklee saya?
Sila hubungi saya ke 012.3814786 untuk maklumat lanjut tentang Biz ini ye..

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates