Friday, August 22, 2014

22/8/14 - Hari Ini Hari Lahir Saya!!!

Assalamualaikum..

22-08-14 ------>>> 33tahun

Syukur.. hari ini tambah lagi 1angka umur saya.. dah 33tahun pun saya hidup di muka bumi Allah ni.

Tepat jam 12mlm tadi, dapat wish birthday thru whatsapp n call dari hubby n anakanda saya, fatin adlina yang masih berada di San francisco. In shaa allah, sekarang ni dorang dah boarding tu, nak berlepas pulang ke Malaysia. Esok mungkin sampai in shaa allah..

Setiap kali hari lahir, dah tentu ramai yang wish kan.. memang happy lah di buatnya..
Doa dari teman, sahabat dan keluarga, saya ambil dan aamin kan. Moga doa2 itu di makbulkan olehNya..

Untuk hari lahir ni, saya juga tak lupakan, insan yang paling besar budinya pada saya, iaitu Arwah mak yang telah bersusah payah melahirkan saya ke dunia ni. Saya juga seorang ibu dan telah merasai kesusahan melahirkan tu. Dan di hari lahir saya ni, saya mohon sahabat sekalian yang sudi ke blog saya ni untuk sama2 menyedekahkan doa dan Alfatihah buat emak tercinta yang banyak berkorban demi anak2 nya ni.. tanpa dia, saya tidak akan berada di dunia ni.

Saya ucapkan ribuan terima kasih buat teman2 yang tak pernah melupakan saya..

Sekian dulu..

Chugie a.k.a suzianti maswar
22-08-14

2 comments:

Myalycia said...

hepy birthday chugi.. wah, muda lagi tu ;)

Unknown said...

happy birthday ke 66!
eh..bahagi dua..kui3
semoga panjang umur murah rezki

saya punya birthday pula 19hb. dekat2 jeee :)

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates