Tuesday, August 19, 2014

Tolong!!!! Box Follower dah Hilang!!!

Assalamualaikum semua..

Waduh.. rasa nak meroyan petang2 gini, bila buka je blogku yg cantik lagi menawan ni, Box Follower saya dah hilang nth ke mana...

Mau je menjerit.. *tapi bukan de pekdah kan?* :P LoL

Alahai.. mana lah pulak silapnye ni..
dah lah Follower blog ni dh beratus.. adush..

Ada sapa2 boleh bantu saya ke?

Puas dah ku mengodek2 layout ni.. tapi x berhasil pun.


Buat seluruh sahabat blog yg pernah hadapi masalah mcm saya, minta bantuan anda bagaimana nak adakan semula box listing follower saya tu ye..

Pls Komen..

Jasa baik anda, amatlah saya hargai..

Nak g telan B complex sat, sebab stress tengok Box follower yang hilang.. !!!!!! :((


Ok Bai!
-Chugie-

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates