Friday, August 15, 2014

# free trip shaklee # Reward Shaklee

6Star Trip Shaklee: Long Beach California, US


Assalamualaikum..

Alhamdulillah, syukur sebab di berikan ruang untuk menulis dalam blog iezmierah ni lagi..

Ok, saya nak cerita pasal reward shaklee ni. Alhamdulillah, ni kali kedua saya dapat reward trip travel ke oversea. Tahun lepas kami (suami isteri) berpeluang ke Londan dan Paris. Tahun ni, peluang untuk kami jejakkan kaki ke US pula. Trip kali ni bukan sekadar trip, malah lebih dari itu.

Owh ye, trip kali ni, saya dapat 4 tiket. Tapi, perancangan Allah lebih sempurna.. saya tak dapat mengikuti trip ni kerana sedang berpantang lagi. Lagi pun, puteri kedua saya baru 3tahun. Jadi, tiket yg saya dapat tu  saya hadiahkan buat suami, anak sulong dan mak ayah mertua saya. Ni semua hadiah buat orang yg sgt sy sayang dan banyak sangat bantu, support dan doakan kejayaan saya dalam shaklee ni.

Trip ni, bukan sekadar trip bercuti tau, tapi lebih dari tu...

Tunggu next entry ya..
Saya sambung cerita lagi.

Sekian,

Chugie a.k.a Master Suzianti Maswar
PAGE: Eizmierah Mumnbabyshop / Eizmierah MNB Healthy Shop

1 comment:

Ena said...

WoW!!

terbaikkkk la chugie..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates