Tuesday, August 26, 2014

# confinement set # set berpantang

45day berpantang - Slim sudah...



Ni dia ‪#‎ShakleeEffect‬
At 45days confinement, berat sy dah back to normal.. 

Tanpa diet
Tanpa ikat perut
Tanpa skip mkn
Tanpa mkn ubat kurus nth ape2
Tanpa pilih makan

Semua mknn sy bedal (khas utk pantang ler)

yg pasti, saya konsisten mkn ‪#‎SetPantangShaklee‬dan now ‪#‎SetMenyusuShaklee‬

Yang paling penting sekali, saya menyusukan Baby Farhana dengan susu badan sepenuhnya..

Alhamdulillah, penyusuan susu badan memang membantu dalam proses Slimming..



Jom dapatkan Shaklee dari saya.
Exclusive consultation n of coz mantop dari saya, khas buat PELANGGAN saya sahaja.. 

Whatsapp 012.3814786

*picTakenAtNewShakleeHO*


Chugie A.k.a Master Suzianti Maswar
FB: Eizmierah Mumnbabyshop

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates