Tuesday, September 1, 2015

OFFER terhangat bulan SEPTEMBER ni, ESP beli 6 dapat 7

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, dah pun masuk September.

Ramai yang tanya saya ni, betul ke bulan ni ada OFFER ESP?

Yes!

jawapannya adalah YE.. bulan ini ada Offer sangat best. Offer yang semua pengguna shaklee tunggu.
Bulan ni adalah bulan ESP. ramai yang senyum lebarrrrrr kan?

Ok, Sempena Bulan ESP ni, buat ahli2 dah tentulah sangat beruntung sebab dapat beli ESP dengan hanya bayar jumlah rm bagi 6 Tong, tapi dapatnya 7 tong. Haaaaa.. cuba anda kira2 sendiri, berapa agaknya setong ESP tu jatuh? Murah kan??

Sebab tu lah saya suka invite pengguna a.k.a pelanggan shaklee saya untuk join ahli. bila dah join ahli, baru lah dapat UNTUNG seperti dia atas tu.. tu baru untung beli. belum lagi untung dapat bonus tau...

Jadi, buat anda2 yang memang mengamalkan produk shaklee, tapi belum menjadi ahli, cepat2 lah mendaftar atau buat belian dan daftar keahlian sekali. daftar ahli bukan di paksa untuk menjual pun.. keahlian sekadar menjadi pengguna pun tiada masalah, yang penting anda dapat membeli dengan harga ahli.

ada lagi keuntungan apabila anda mendaftar dan membeli ya, anda akan di beri sebotol Vitalea secara PERCUMA!! ya, percuma untuk yang mendaftar bulan ini (september-oktober 2015) sahaja.

haaaa cepat2 lah grab peluang ni.

Boleh hubungi saya di 012.3814786

sekian,

Suzie Iezmierah
@ Vitaminshopsgbuloh
FB Eizmierah Mumnbabyshop

No comments:

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates