BURGER KING buat aku kecewa!
Unknown
November 02, 2010
18 Comments
Salam...
surat ni nak di tujukan kepada BURGER KING..
tu pun kalau ada orang2 atau staf2 BURGER KING yang baca entri ni lah..
Dah seminggu lebih aku teringin nak makan BURGER KING tau..
jadi, malam semalam aku dan seluruh ahli keluarga pergilah ke BURGER KING R&R Sg buloh..
Dengan rasa teruja, gembira dan mengidam yang membuak2..
ahli keluarga lain dah duduk bersantaikat meja, dan
teruslah aku dan adikku ke kaunter utk memesan makanan..
Bila dah settle dapat makanan, n nak pergi amik sos, tup2 kosong!
yang ada cuma tomato sos je! (tu pun rasanye dah kosong kot)
mintak lah pada kaunter tu, die boleh plak kata "SOS ABIS LAH KAK!!"
eeeeeeeeeeeeeee.. geramnya aku!
Boleh ke dorang buat camni?
patutnye beritahu lah kami masa beli makanan tu.. ni tak, x inform langsung.
jangan kan kata2 MAAF dari dorang sebab tak bg tau,
Bagi tau SOS abis kat customer yang datang makan kat situ pun tak!
memang stock nak kaut keuntungan betul lah dorang ni tau..
Patutnye sediakan lah stock sos yang mencukupi..
dan kalau dah abis tu, carilah alternatif lain dengan membeli sos kat kedai.. ish!
geram betul lah..
Akhirnya, kami mintak plastik, dan tapau je...
balik umah makan dengan sos kami sendiri.
sian aku dan ahli keluarga yang dh kelaparan nak makan burger king..
akhirnye makan kat umah jugak..
~kalau dorang inform awal2 masa order tu, yang sos abis, sure aku dah suh dorang tapau siap2 makanan tu..
tak de lah kami pakat duduk melepak kat situ lelama..
~patutnye dorang kena ada back up stock yang mencukupi..
~emm adakah bad service ni hanya di R&R sg buloh? tempat lain camna?
sekian dulu entri meluah perasaan..
-chugie-