Monday, December 21, 2009

Lunch with imah @ McD

Salam...

Entry khas tuk Ra & ena - dorang ni selalu buat entry lunch sesama..so kali ni aku lak nak buat hahahahah:)) na n ra.. musti baca n tengok entry ni k.. hahahahah=)) :P

Dah lama tak lunch ngan makcik ni sebenarnye.. akhirnye dapat gak. Kami ni name je office dekat2, tapi nak kuar lunch together gether memang lah bercinta.. so, for this time, aku pun pakat ngan makcik ni untuk kuar lunch sesama.. ktorang pilih McD je lah as a suit place for our lunch.. lagipun tekak rasa teringin nak p pekena chicken Mcdeluxe!

Aku n imah yang ntah hape hape ntah.. nak suh orang amik kan gambo, segan lah pulak.. akhirnye jadi lah cam gini.. sakit kepala aku dok lentok2 camtu.

Kami berdua sama2 pakat amik set meal yang sama.. agaknye imah pn teringin gak kot nak pekena mcdeluxe.. tengok je ler tu.. x menyabo betul makcik ni nak makan..
k lah.. ini saje ye.. tggu next lunch entry kami ek!


3 comments:

Zura Tahir said...

ceh...aku ingat kan kebendenye...asal xmakan prosperity ayam...asal x snap gmbar set krg...aku pun nk terliur jgak...hehehehe..

|| NaFiRaa || said...

sedapnye kentang goreng!! makan panas2!!

Unknown said...

zura- aku bukan nak enterpremkan makanan.. aku nk enterpremkan diri aku n imah heheheh:D

Nafiraa - ah best..hehehe..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates