Thursday, December 31, 2009

# Bebelanku

Entry akhir di tahun 2009

Salam semua.. moga korang semua sihat dan ceria selalu..

Aku pun dah semakin bersemangat ni, sebab fatin dah semakin ok.. walaupun badan die dah di penuhi bintik2 demam campak, tapi aku dah dpt tarik nafas lega sebab demam die dah tak teruk.. badan pun dah x panas macam sebelum ni, cuma batuknye still x ilang lagi.. emm patutlah fatin demam panas yang sangat kuat sebelum ni, rupenye die nak kene demam campak, kami ni punye lah fikir die demam panas sebab gigi die yang nak tumbuh tu.. Oh ya, lupa nak kasi tau kat korang, fatin dah pun tumbuh gigi.. dah nampak jelas pun sebatang yang tumbuh tu, sekarang ni ade sebelah lagi yang nak keluar, dan still dalam proses.. xpe, next entry aku show pics fatin ngan giginye tu ye..

Ok lah, memandangkan kite pun dah sampai ke penghujung tahun 2009, dan tinggal beberapa jam je lagi nak masuk ke TAHUN yang baru 2010, rasanya dah ramai yang dok pakat buat azam dan semangat2 baru untuk tahun depan kan?? walau apa pun azam korang tu, hope segalanya di makbulkan Allah, tapi azam yang baik2 je ye.. azam yang yang tak baik dan tak berapa nak baik, aku tak kan doakan..

Emm rasanye, dah banyak jugak perkara2, kisah2 sedih, gembira, best, tak best, pening, sakit dan sebagainye berlaku dalam hidup aku sepanjang tahun 2009 ni. Yang paling aku tak dapat lupakan adalah melahirkan Nur Fatin Adlina bt Mohd fahmi, ini lah detik2 yang aku rasa amat2 bererti dan memang akan terus terpahat dalam hati aku. Detik aku melahirkan puteriku ini, memang satu detik dan pengalaman yang sangat besar.. Menjaga dari saat selepas die dilahirkan sampai lah ke umurnye sekarang ni yang dah masuk ke 7 bulan 2 minggu ni memang amat2 menduga dan menguji kesabaran aku sebagai seorang manusia, dan sebagai seorang ibu.. Alhamdulillah, di saat2 aku terasa sangat tidak bersemangat dan bermasalah, suami lah yang banyak bagi semangat dan motivasi.. dia lah suami,kawan, sahabat, dan teman yang paling memahami..banyak bersabar dengan kerenah aku.. semoga kami akan terus kekal bahagia walaupun banyak dugaan emosi melanda.

emm..tak nak lah berceloteh panjang, untuk akhir sekali di hari terakhir tahun 2009 ni, aku ucapkan kepada sekalian teman2 dan sahabat2 karib aku di alam maya bolg ni...
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2010
MOGA AZAM KALIAN TERCAPAI, DAN BERBAHAGIA LAH SELAGI KEBAHAGIAN ITU MILIK KITA, DAN SELAGI KESEMPATAN ITU MASIH ADA...
SEBAB KADANG KALA KITA LUPA YANG MATAHARI ITU AKAN TERBIT DI SAAT KITA DI LANDA HUJAN YANG LEBAT..
TERUSKAN BERDOA, DAN BERDOA SUPAYA FIKIRAN, HATI DAN EMOSI SENTIASA DALAM LINDUNGANNYA..
AMIN...

salam sayang buat aku pada tiap teman blogger yang banyak doakan kesihatan aku dan fatin...korang memang sangat BEST!!! SAYANG KORANG SEMUA!

4 comments:

Unknown said...

thanks, i love u too! semoga terus ceria, dan diberi kudrat aqal yg baik untuk terus berblogging bg manfaat bersama!

welcome 2010!

Zura Tahir said...

ala ciannye fatin demam campak...anak buah aku pun demam campak jgak zie...

|| NaFiRaa || said...

hepi new year~..:)

zaza said...

selamat tahun baru.. semoga zie sekeluarga sentiasa sihat.. wish you all the best

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates