Thursday, November 18, 2010

# Makanan

Buat kek oren.. percubaan ke 2!

Salam...
Owh, bestnye lah hari ni cuti..
Tapi sok dah koje plak!
Aduiyai... bosan tul lah!
Aku sedang rajin sokmo kat umah ni,
makanya haruslah mencuba resepi kek oren MAT GEBU ni...
Sebelum ni pernah cuba buat gak, tapi ikut sukatan yg MAT GEBU kasi lah..
KAli ni, buat ikut sukatan 2 kali ganda..
kek yang aku buat ari tu sold out, maybe sebab sikit kot..
yang kali ni plak, buah oren tak berapa nk banyak,
aku tambahkan dengan cordial oren.
Skang ni Aku sedang tunggu kek oren ku itu masak ni..
bakar guna oven toaster je.. aku tak ade oven khas tuk bakar kek,
ntah ape lah rupenye nanti..
Sama2 kita tunggu ye..
Gambar kek tu aku akan update later k..
after the kek is baked!
bye.. daaaa
-chugie-

7 comments:

Unknown said...

nak sikit nnti :) mesti sedappp kan..

'NuReeN' said...

dah lama x buat cake.. nanti nk try buat.. kan baru dpt adiah oven... hehhee..

sure sedap nih cake yg chugie buat...

wahida said...

wah...kek oren gitu...gud luck my dear!!!

Anonymous said...

wah... andai senang, bley la wat gak nih.. ^_^

Ena said...

wahhhhhhhhhh..

bestnyerr..
ena puin suka kek oren..
nak sikit chugie..

ddfirdaus said...

nk sikit tengok..saya xde oven..huhu

TS Frima said...

late nite visit :)
enjoy your day ^^

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates