Saturday, November 6, 2010

# Bebelanku # blogger

Siapa nak di terjah?

Salam..

alahai.. cam poyos je aku ni tau!
ekekekek...

Ok2.. arini sangat2 lah rajinnye..
Dan juga agak free nak berblogwalking!
makanya, dalam keadaan aku yang tengah rajin ni,
nak juga lah aku terjah blog2 yang tak ade tinggal link kat sini..
Atleast boleh tambah kenalan melalui link tu kan?
So, sape2 nak blognye di terjah oleh aku.. (cam lah aku femes kan? ekekekek)
Sila lah tinggal kan link kat komen box entri ni k...

Insyallah, akan terjah/ziarah blog korang hari ni dan esok..
Nanti aku klik2 lah ape yg patut dlm blog tu..

jom! jom!

15 comments:

|| NaFiRaa || said...

saya mau di terjah!!! yeahhhh..boleh ka??? muehehehehe

nurkass said...

SALAM..SAYA TERJAH SINI DULU..HEHE

@e_da said...

HUHUUUUUU Sila la terjah blog i juga...hehehhehe

@e_da said...
This comment has been removed by the author.
Ena said...

heheh..

ingatkan chugie nak terjah ap la tadik.. ngeeeee

nieda said...

bagus2, boleh tambah kenalan

'NuReeN' said...

hi... salam terjah juge... ;)

Zezebel said...

Salam kenal.
Datanglah terjah kalau berani. Hehehehehe.... Tapi masuk bagi salam tau. Nanti bodyguard saya gigit karang.

TS Frima said...

weekend visit :)

Nia said...

klik ape2 yg patut? ahh..sangat mendalam sekali..hehe..

Unknown said...

hehe...pg ni ngah rajin jejalan carik kawan2 baru...:)

'NuReeN' said...

2nd terjah ni..
nak jemput ambil tag
http://nureenasir.blogspot.com/2010/11/baby-toys-contest.html

aiDieNa said...

Wahh.. sessi terjah²an.. jom!

mak encik | SZ said...

ihikss...
ingatkan nak terjah umah! meheeeeee...

Unknown said...

terjah la umah comel sy ye..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates