Thursday, December 19, 2013

# Bebelanku # kehamilan

Saya Hamil ank ke-3

Salam...

Aduhai.. macam mana lah sy boleh lupa nak buat mukadimah sebelum post 'air liur banyak keluar ketika hamil' tu..

Hihihi...

Buat pengetahuan sahabat semua, sy sedang hamil 8minggu.. Alhamdulillah, masih di beri rezeki dan peluang untuk tambah Harta Akhirat saya.

8minggu, memang dalam zone pening2 lalat dan dugaan maha hebat. Sy anggap ni 'Zone Rehat' saya.. ada hikmahnya kan? Dah beberapa tahun jd wanita yg x cukup masa nak rest dgn pjg nye.. maka Allah beri sy hadiah ni.. melepek je lah sepanjang hari.

Hahaha..

Tapi so far, zone rehat sy dah semakin nak tamat sebab muntah2 dah x over mcm awal dulu.. syukur alhamdulillah..

Lepas ni akn masuk ke zone 'menambah berat' plak ye..

Doakan saya dan kandungan sentiasa sihat sejahtera tau..

Supliment wajib saya sekarang dah tentulah dari Shaklee:
Vitalea - Multivitamin yang bantu berikan extra energy pd tubuh sy, sbb sy kerap muntah dan lembik.
B-Complex - ada kandungan folic asid yg bagus untuk janin saya ni..
ESP- minuman wajib sy setiap pagi. Untuk kurang kn rasa loya dan angin yg banyak dlm perut.. seriusly, best sgt lps amalkan esp time hamil ni.. walaupun x mkn, tp bdn x rasa lesu sgt..
Ostematrix- kalsium wajib yg sy ambil sejak dulu.. memandang kn saya bukan lh penggemar susu, maka sy wajibkn diri untuk makan Ostematrix ni..

Alhamdulillah...


Sekian,
Wasalam..

Chugie a.k.a Suzie Maswar
SID 866440
Master Coordinator Shaklee

*Jemput lawat FB saya di: Eizmierah Mumnbabyshop

5 comments:

mak encik | SZ said...

Alhamdulillah, tahniah chugie!

Marsha~ said...

congrats cugie.... :)

Rizziela said...

Alhamdullilah..selamat menempuh zaman muntah2 yer :D

aLyNnZ said...

Alhamdulillah tahniah chugie..semoga dipermudahkan segalanyerr..alynn pun sdg pregnant anak ke2..alhamdulillah skang almost 5months..

aLyNnZ said...

Owhh..alynn juga amik supplement shaklee..terbaekk..

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX

Luka lebih cepat pulih dan sihat dengan VIVIX Assalamualaikum, hi korang semua. Sihat hari ni? Cerita pasal luka bersalin ni, memang ...

Labels

Follow Us @soratemplates